×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
پیام رئیس مرکز علمی کاربردی لوله سازی اهواز به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

در پیام محمد رضایی آمده است:دهه مبارک فجر سرآغاز حرکتی عظیم در تاریخ مردمان ایران زمین و طلیعه به ثمر نشستن مبارزات ملت است.

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی لوله سازی اهواز ؛ متن کامل این پیام به این شرح است:

دهه مبارک فجر سرآغاز حرکتی عظیم در تاریخ مردمان ایران زمین و طلیعه به ثمر نشستن مبارزات ملتی است که با اراده ای پولادین و در پرتو انفاس مسیحایی خمینی کبیر، فصلی تازه و حیاتی دوباره را در تاریخ پرشکوه ایران اسلامی بوجود آوردند‌.

طلیعه فجر بار دیگر از راه رسید و انقلاب اسلامی بهار شکوهمندی دیگر را در حالی تجربه می کند که کشور اسلامی مان در طول بیش از چهار دهه گذشته، توانسته توانمندی های خود را در استقلال و خودکفایی بر پایه دانش و توان فرزندان این مرز و بوم، در تمامی عرصه ها به اثبات رساند.

جوانان غیور میهن عزیزمان که سال ها پیش یکصدا و در صفوف به هم پیوسته به رهبر کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفته و انقلابی شگرف و تاریخی را رقم زدند، در این سال ها توانستند در پاسداری از خون شهدای میهن، آرمان های انقلاب را در جای جای وطن، محقق سازند و ثمره این تلاش و همدلی، سربلندی پرچم سه رنگ پرافتخار ما بر فراز قله های توسعه و آبادانیست.

دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحات زرینی را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.

اینجانب در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر خود لازم می دانم به عنوان خدمتگزاری کوچک؛ این ایام خجسته را به استادان گرانقدر، کارکنان، دانشجویان گرامی مرکز علمی کاربردی لوله سازی اهواز ، دانشگاهیان سراسر کشور و مردم ولایتمدار ، شریف و انقلابی استان خوزستان و میهن عزیزمان تبریک عرض کنم و وظیفه خود می‌دانم با پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جهت تحقق اهداف این انقلاب و اعتلای ایران اسلامی گام بردارم.

امیدوارم که جامعه دانشگاهی کشور چونان همیشه با تأسی به بنیانگذار جمهوری اسلامی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و با تلاش، کوشش، همکاری و همدلی، اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی را در دستیابی به استقلال، آزادی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در رفیع ترین قله های علم، فرهنگ و اقتصاد محقق سازند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.