×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
دستاوردهای انقلاب تاثیرگذار و با ظرافت به مردم معرفی شود

سیدمهرداد موسوی در سی و ششمین نشست شورای اطلاع رسانی دولت به مناسبت دهه فجر در مجتمع فجر اهواز اظهار داشت: یادآوری دستاوردهای انقلاب و برگزاری جشن پیروزی انقلاب مقوله جدیدی نیست و در تمام کشورهایی که انقلاب شده برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در دنیا دشمنان قسم خورده زیادی دارد خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با ظرافت به دنبال کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب هستند و در این راه از ابزار رسانه استفاده می کنند.

موسوی افزود : زمانی که انقلاب به پیروزی رسید هیچکدام از دشمنان ما خوشحال نشدند زیرا منافع آنها با کوتاهی دست آنها از کشور به خطر افتاد .

وی تصریح کرد : دستاوردهای این چند دهه انقلاب را نباید با قبل از انقلاب مقایسه کرد بلکه باید با کشورهای پیشرفته و هم سطح خود مقایسه شود.

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان از مسئولان دستگاه های اجرایی خواست دستاوردهای حوزه فعالیت خود را اطلاع رسانی کنند.

موسوی گفت : ۲۲ کمیته در ستاد دهه فجر استان خوزستان تشکیل شده که هرکدام به نوعی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در خاتمه از آموزش و پرورش استان خوزستان خواست از ظرفیت دانش آموزان و معلم ها برای شادی آفرینی در این ایام استفاده کند.

مسئولان در تبلیغ دستاوردهای انقلاب بیشتر تلاش کنند

جانشین فضای مجازی سپاه ولیعصر خوزستان نیز در این نشست گفت :چند محور محتوایی از جمله پیشینه فراگیر موضوع های دهه فجر در فضای مجازی و ۴۰ سال فعالیت انقلاب اسلامی برای این ایام برنامه ریزی شده است.

سرگرد یونس سلیمانی از طرح عملیات رسانه ای و فضای مجازی ویژه بهمن ماه ۱۴۰۰ گفت و ادامه داد: کارزار شناختی برای گفتمان سازی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق نقش آفرینی شبکه مردمی انقلاب اسلامی در فضای مجازی از برنامه های این قرارگاه می باشد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در زمینه تبیین دستاوردهای بنیادین انقلاب فعالیت بیشتری داشته باشند خاطر نشان کرد:باید از ظرفیت رسانه ها ، خانه مطبوعات ، خبرگزاری ها و سایر دستگاه ها برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر استفاده شود.

دعوت از همه مردم برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

جانشین فضای مجازی سپاه ولیعصر خوزستان از طرح کلی عملیات شناختی در زمانبندی ایام بهمن ماه گفت و افزود: تولید محتوا ، عملیات آفندی ، عملیات ایجابی ، ترغیب ، تهییج ، پویش و پوشش راهپیمایی ۲۲ بهمن از برنامه های ایام دهه مبارک فجر می باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) در این نشست بااشاره به فعالیت در فضای مجازی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد : اطلاع رسانی باید در فضای مجازی و غیر مجازی صورت گیرد تا عموم مردم از این دستاورد ها و اقدامات اطلاع پیدا کنند.

امید ملک‌پور زارع خاطر نشان کرد : در این ایام باید تلاش کرد انتقاد را کنار گذاشت و دستاوردهای انقلاب را معرفی کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) بر بهره گیری از ظرفیت اقوام مختلف ساکن خوزستان برای اجرای ویژه برنامه های دهه فجر تاکید کرد.

مدیران سازمان ها دست آوردهای خود را ارائه دهند  

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خوزستان نیز در این نشست پیشنهاد داد باتشکیل یک گروه در فضای مجازی و عضویت مسئولان سازمانها ، اخبار و فعالیتهای انجام شده در زمینه های مختلف را برای رسانه ها به اشتراک گذاشت.

محسن بهاروند ادامه داد: تشکیل نشست خبری با حضور مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی به منظور ارایه عملکرد آنها از طریق رسانه ها ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: در این ایام با دعوت از افراد شاخص انقلابی می توان خاطرات دوران انقلاب را برای مردم بازگو کرد تا نسل جدید با روایت دوران انقلاب بیشتر آشنا شوند.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خوزستان  افزود : باید فضای شهری را به سمتی ببریم که حال و هوای روزهای انقلاب را تداعی کند و نیز با انتشار شعارهای انقلابی و اجرای سرود در برنامه های تلویزیونی می توان مردم را به حال و هوای دوران انقلاب برد.

بهاروند در خاتمه بیان کرد: فضای مجازی به شکلی شده است که هرشخص می تواند با تشکیل ابرگروه و انتشار مطالب غیر واقعی تبلیغات سو داشته باشد که انتظار می رود دستگاه های متولی با عوامل انتشار اینگونه محتواها در فضای مجازی برخورد کنند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.