×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 13 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 20 خبر
نشست مشترک نماینده اهواز و شهرداران حوزه انتخابیه با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور/ سید کریم حسینی: تاکید بر تسریع در پرداخت عوارض آلایندگی صنایع و شرکت های بزرگ/ افزایش سهم شهرداری‌ها از مالیات بر ارزش افزوده

سید کریم حسینی ضمن اشاره به لزوم پرداخت عوارض آلایندگی صنایع و شرکت های بزرگ به شهرهای محل استقرار و مناطق همجوار در معرض آلودگی و همچنین با تاکید بر پیگیری جدی این مطالبه‌ عمومی، از رئیس سازمان امور مالیاتی کشور خواست این مورد را پیگیری و اقدامات لازم و عملیاتی انجام شود.

افزایش سهم مالیات بر ارزش افزوده شهرداری های حوزه انتخابیه و موظف کردن شرکت های مذکور به ارائه گزارش پرداخت مالیات و مالیات بر ارزش افزوده از دیگر موضوعاتی بود که دکتر حسینی در این جلسه مطرح کرد.

نماینده اهواز همچنین خواستار پرداخت فوری اعتباری به شهرداری های حوزه انتخابیه جهت عمران شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شد که مورد موافقت رئیس سازمان امور مالیاتی کشور قرار گرفت و دستورات لازم صادر شد. معاون وزیر اقتصاد در این دیدار ضمن استقبال از پیشنهادات و راهکارهای دکتر حسینی، قول مساعد داد تلاش ها و پیگری های لازم برای تحقق مطالبات ارائه شده انجام شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.