×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
پیش بینی بارش‌های پراکنده در خوزستان/دمای هوای استان سردتر می‌شود

محمد سبزه زاری  بیان کرد: طبق نقشه‌های پیش‌یابی تا اوایل وقت امروز سامانه بارشی سبب رگبار و رعد و برق وزش بادهای متوسط گاهی تندبادهای لحظه‌ای به ویژه در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات استان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد وبارش برف در ارتفاعات استان وجود دارد، خبر داد: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه بارش‌ها به صورت پراکنده همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق مرتفع شمالی و شرقی و ارتفاعات استان ادامه خواهد داشت.

سبزه زاری با بیان اینکه در این ایام پدیده غالب در دیگر مناطق استان مه یا مه رقیق خواهد بود، افزود: تا اواخر هفته شمال خلیج فارس مواج و امروز و فردا در برخی ساعات همراه با رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: همچنین تا اواخر هفته روند کاهش ۲ تا ۳ درجه‌ای دما به ویژه دمای صبحگاهی و شامگاهی وجود دارد.

وی گفت: در شبانه روز گذشته رامهرمز با ۱۶.۸ و دهدز با ۳.۴ درجه سانتی گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شدند؛ همچنین در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۱۳.۸ و حداقل به ۹.۱ درجه سانتی گراد رسیده است.

منبع: مهر

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.