×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 13 خبر
تامین اعتبار طرح چهار بانده کردن جاده خرمشهر- اهواز در حال پیگیری است

سیدلفته احمدنژاد اظهار داشت:در نشست با حضور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد از تمام ظرفیت‌های این وزارتخانه از جمله تامین اعتبار این طرح از محل فروش اموال استفاده شود.

وی افزود:هفته جاری نیز در نشست با حضور وزیر راه و شهرسازی، وزیر نفت، وزیر اقتصاد و دارایی ، رئیس سازمان برنامه و بودجه و راسای کمیسیون‌ها مرتبط در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص تکمیل جاده های نیمه تمام در منطقه جنوب غرب خوزستان تصمیم نهایی و قطعی اتخاذ خواهد شد.

احمدنژاد افزایش رونق تجاری منطقه را از مزایای احداث جاده ترانزیتی خرمشهر به اهواز بیان کرد و گفت: این جاده روی میادین نفتی خوزستان قرار دارد اما مردم شهرستان خرمشهر تاکنون بهره ای از این میادن نفتی نبرده اند.

وی با بیان اینکه حق مردم خرمشهر بعد از رشادت‌ها و ایستادگی‌ در دوران دفاع مقدس چنین وضعیتی نیست افزود: شهرستان خرمشهر بعد از ۳۲ سال از پایان جنگ تحمیلی هنوز با مشکل زیرساخت‌ روبه‌رو است و از دستگاه های اجرایی انتظار می رود در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات مردم این منطقه اقدام کنند.

برخورد زنجیره‌ای پنج دستگاه خودرو در جاده خرمشهر – اهواز در صبح روز شنبه چهارم دی، موجب کشته شدن ۱۰ نفر و مصدوم شدن ۱۳ نفر شد.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.