×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
ایجاد گرمخانه در اهواز مغفول مانده است / شهرداری اقدام کند

مهرداد موسوی در خصوص احداث سامان‌سرا (گرمخانه) در اهواز اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی اداری کشور، در کلان‌شهرها و شهرهای با بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت شهرداری‌ها موظف به راه‌اندازی مکان‌هایی برای اسکان موقت و حتی طولانی مدت برای افراد بی‌خانمان یا بی‌سرپرست هستند.

وی افزود: در ابتدای تابستان امسال به این نتیجه رسیدیم که باید هر چه سریع‌تر چنین مکانی در اهواز نیز مانند سایر کلان‌شهرها ایجاد شود در نتیجه، این موضوع در کارگروه اجتماعی فرهنگی سلامت، زنان و خانواده مطرح و تصویب شد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان با اشاره به وجود حدود ۲۱ گرمخانه در تهران گفت: ایجاد گرمخانه در اهواز باید از سال‌های گذشته انجام می‌شد اما مغفول ماند.

وی بیان کرد: با وجود تصویب ایجاد گرمخانه و پذیرفتن این موضوع توسط شهرداری اهواز، هنوز این کار اجرایی نشده است. در پی این مصوبه، جلساتی برگزار و هر دستگاه اجرایی یک بخش کار را بر عهده گرفت.

موسوی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: آمار دقیقی از این افراد در دست نیست زیرا تعداد این افراد به صورت مستمر در حال افزایش یا کاهش است. از طرفی در فصل سرما تعدادی از بی‌خانمان‌ها از دیگر شهرهای کشور به سمت اهواز و شهرهای گرمتر آمده‌اند.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.