×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
رییس جمعیت هلال احمر: خیران در ساخت و ساز مناطق زلزله زده اندیکا همکاری کنند

پیر حسین کولیوند که به خوزستان سفر کرده است روز شنبه در بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا بیان کرد: برخی کمک ها و امدادرسانی با توجه به آغاز بارش باران و برف در این منطقه، از سوی هلال احمر انجام خواهد گرفت.

وی گفت: امروز از نزدیک از برخی مناطق شهرستان اندیکا بازدید، و مشکلات این منطقه را از نزدیک مشاهده کردم.

کولیوند با بیان اینکه امدادرسانی به مناطق زلزله زده اندیکا به خوبی انجام گرفته است افزود: مردم این مناطق  از کمک رسانی ها ابراز رضایت کردند.

رییس جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: برخی مردم این شهرستان درخواست های به حقی دارند که بخشی از این درخواست ها را که مربوط به جمعیت هلال احمر است با کمک خیران انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: مردم این شهرستان بسیار قانع و متدین هستند و حضور مسوولان درکنار مردم آسیب دیده از زلزله در اندیکا باعث ایجاد یک اطمینان خاطر در بین مردم این منطقه می شود.

وی با بیان اینکه باید خدمات رسانی بیشتری را به مردم این منطقه داشته باشیم ادامه داد: باید به گونه ای عمل شود تا مردم این مناطق زندگی توام با رفاهی را داشته باشند.

کولیوند افزود: فرماندار اندیکا قول ایجاد یک پایگاه امداد و نجات را در این منطقه داده است و هلال احمر نیز با ایجاد خانه‌های هلال، حضور خود را در بین مردم پر رنگتر خواهد کرد.

رییس جمعیت هلال احمر کشور امروز در سفر یکروزه به خوزستان، به شهرستان های آبادان و خرمشهر و مناطق زلزله زده اندیکا سفر کرد.

افتتاح سازمان جوانان و داوطلبان راهیان نور، ملاقات با امام جمعه آبادان و بازدید از مراکز جمعیت هلال احمر از مهمترین برنامه های سفر رییس جمعیت هلال احمر کشور به آبادان و خرمشهر بود.

۱۲ مهر امسال زلزله‌ای به بزرگی  ۵.۷ ریشتر در مرز استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری حوالی چلگرد رخ داد که موجب وارد آمدن خسارت به ۱۳۰ روستای شهرستان اندیکا شد.

شهرستان اندیکا در شمال خوزستان با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر است.

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.