×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
مدیریت یکپارچه و هماهنگ‌ سازی فعالیت‌ های فرهنگی در شرکت نیشکر

اظهارات مهندس شهرام فرحمند، در جلسه شورای فرهنگی توسعه نیشکر در سرسرای شرکت توسعه نیشکر با حضور دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، حجت‌الاسلام و المسلمین جلیل علی‌نژاد رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان و مشاور مدیرعامل نیشکر، مدیران عامل و ائمه جماعات واحدها مطرح شده است.

مهندس فرحمند ضمن گرامیداشت آغاز «دهه بصیرت و میثاق با ولایت» و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی گفت: با توجه به حضور طولانی‌مدت کارکنان شرکت در محیط صنعتی – اداری و با هدف ایجاد نشاط و شادابی پرسنل، برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های فرهنگی متنوع در دستور کار قرار دارد.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی سیاحی امام جماعت شرکت خمیرمایه و الکل رازی نیز ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به ارائه گزارشی از اقدامات کمیته فرهنگی شرکت پرداخت.

وی با اشاره به فضاسازی و برگزاری مراسم‌های مناسبتی، مذهبی و رسمی در شرکت گفت: خوشبختانه با اهتمام و مساعدت مدیرعامل و همراهی و همکاری مدیران، روسا و کارکنان شرکت برنامه های متنوعی در سطح شرکت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شده است.

حجت‌الاسلام سیاحی اظهار کرد: در طی ماه‌های گذشته مراسم تقدیر از بازنشستگان و بسیجیان نمونه، جلسات پرسش و پاسخ، تجهیز نمازخانه، توجه به خانواده‌ها و فرزندان کارکنان، رسیدگی به مشکلات اقتصادی کارکنان، فضاسازی و برگزاری آیین‌ها، غباروبی مزار شهدا و سرزدن به خانواده‌های شهیدان، ارائه سبد معیشتی به نیازمندان مناطق پیرامون شرکت، اهتمام به امر ورزش برای ایجاد صمیمت و پویایی بین کارکنان، تعامل با بخش آموزش و برگزاری کلاس‌های آموزشی و تربیتی و برپایی ایستگاه مناسبتی و برنامه‌های حجمی از جمله برنامه‌هایی بود که با حضور با شکوه همه همکاران برگزار شد.

 امام جماعت شرکت خمیرمایه و الکل رازی در ادامه از تشکیل کارگروهی برای رصد مسائل مستحدثه از لحاظ فکری خبر داد و گفت: برای ترویج امر نماز بنا داریم نماز جماعت را به صورت تناوبی در واحدهای مختلف شرکت برگزار کنیم.

گفتنی است در این جلسه مدیران عامل شرکت‌های زیر مجموعه نیشکر و ائمه جماعات مستقر در واحدها، در زمینه‌های فرهنگی و مذهبی اظهارنظر و گزارشی از فعالیت‌های خود ارائه دادند. همچنین در حاشیه این مراسم از ائمه جماعات با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.