×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
ممنوعیت خروج مدیران خوزستان تا پایان بارندگی

محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی مدیران مرتبط با امدادرسانی استان تا پایان بارش‌های جدید حق خروج از استان را ندارند.

وی افزود: باران، رحمت الهی است و اگر آن را مدیریت نکنیم برای مردم به درد سر تبدیل خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: در بحث بارش‌های آتی که از پنجشنبه شروع می‌شود دستگاه‌های امدادرسان باید به گونه‌ای رفتار کنند تا مردم احساس امنیت و آرامش نمایند.

وی ادامه داد: مدیران بایستی به حرفهایشان عمل کنند و به قول‌هایی که در نشست‌ها برای رفع مسائل فنی می‌دهند وفادار بمانند نه فقط با شعار باعث یاس و ناامیدی مردم شوند.

محمد خانچی تصریح کرد: مدیران باید بدترین سناریو را برای بارندگی‌های پیش رو ترسیم کنندو هیچ مدیری تحت هر شرایطی حق خروج از حوزه مدیریتی خود را ندارد.

وی بیان کرد: مدیران و به خصوص فرمانداران اکیپ‌های عملیاتی خود را از همین الان تشکیل دهند و از تجربیات بارندگی‌های گذشته برای رفع نواقص کاری استفاده کنند.

خانچی اذعان کرد: با توجه به بارندگی هفته قبل و دیدن نقاط ضعف در جمع شدن آب‌ها مدیران در مدت باقی مانده تا بارندگی آینده نقاط ضعف را برطرف کنند.

وی عنوان کرد: اینکه دوباره باران بیاید و برای مردم اسباب زحمت شود به هیچ وجه قابل قبول نیست. همه سازمان‌ها بایستی در آماده‌باش کامل باشد و نبایستی بارش باران باعث قطع آب، برق، گاز، تلفن و … شود.

وی اظهار کرد: بایستی به روستا‌ها توجه ویژه شود چرا که الان فصل نقل و انتقالات عشایر است و زیبنده نیست که عشایر و روستاییان گرفتار سیل و بارندگی شوند.

 

منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.