×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 15 خبر
رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز: وضعیت کرونایی خوزستان شکننده است

دکتر محمدحسین سرمست در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز که در محل این دانشگاه برگزار شد بیان کرد: اکنون در معرض آسیب ناشی از سوش اُمیکرون هستیم لذا بهترین کار انجام واکسیناسیون است.

وی با بیان اینکه واکسن به اندازه کافی در خوزستان وجود دارد ولی مشکل ما افرادی هستند که برای دریافت دز دوم مراجعه نمی‌کنند افزود: افرادی که دز سوم واکسن خود را بزنند تا ۹۰ درصد در مقابل اُمیکرون ایمنی پیدا می‌کنند لذا به همکاری مردم در امر واکسیناسیون نیاز داریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: اولویت اصلی ما موضوع کرونا بوده و نباید کاری کنیم که عادی انگاری در جامعه رواج پیدا کند؛ همچنین سعی می‌کنیم ادامه دهنده فعالیت‌های قبلی مدیریت این دانشگاه باشیم..

وی با بیان اینکه تکریم کادر بهداشت و درمان و رسیدگی به مشکلات آنها جزو وظایف ما است افزود: توجه خاصی به حوزه آموزش داریم تا بتوانیم صدماتی را که در ۲ سال گذشته از موضوع کرونا به این حوزه و دیگر حوزه‌ها وارد شده جبران کنیم.

سرمست در رابطه با فعالیت مراکز غیرمجاز پزشکی ادامه داد: سعی می‌کنیم نظارت خود را روی این مراکز بیشتر کنیم.

وی افزود: با توجه به امکانات و نیازهای خوزستان، سعی می‌کنیم ضعف‌ها را برطرف کرده و نسبت به بروزرسانی این تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تکیه گاه بهداشت و درمان حوزه آموزش است که از این طریق می توان در کنار تربیت دانشجویان، کارهای بهداشتی و درمانی را انجام داد.

وی ادامه داد: اولویت اصلی ما حمایت از اعضای هیات علمی است و به دنبال رفع مشکلات و نیازهای آنها هستیم.

در این آیین دکتر محمدحسین سرمست به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز معرفی شد و از دکتر فرهاد ابول نژادیان رییس سابق دانشگاه تجلیل شد.

اکنون حدود هشت هزار دانشجوی ایرانی و خارجی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مشغول تحصیل هستند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.