×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 19 خبر
موافقت اولیه شرکت نفت و گاز جهت احداث پارک بزرگ کوهستان مسجدسلیمان اخذ شد

به گزارش  بتاب نیوز ، خلیل خسروی در این ارتباط اظهار داشت : در راستای ارائه خدمات به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و همچنین جذب گردشگر طی بازدید بعمل آمده به همراه سرپرست شهرداری و مدیر عامل محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز ، موافقت اولیه نفت و گاز جهت احداث پارک بزرگ کوهستان در تپه کوی نفتخیز مشرف به خیابان‌های آزادی و همافران اخذ شد.

وی ادامه داد : موقعیت جغرافیایی این منطقه و چشم اندازهای آن به گونه ای است که بخش عظیمی از مناطق مختلف سطح شهر مسجدسلیمان را در بر می گیرد و بی شک با احداث پارک کوهستان در این منطقه تحول بسیار بزرگی در حوزه گردشگری به‌ وجود خواهد آمد.

وی افزود : با ساخت این پارک، فضایی مناسب و مفرح برای شهروندان فراهم و مطمئنا عموم مردم از این پارک کوهستانی بزرگ استقبال بسیار خوبی خواهند داشت.

خسروی قابلیت‌های موجود در این منطقه را زمینه بسیار مناسبی برای جذب سرمایه گذار و گردشگر و فراهم نمودن نشاط و شادابی برای شهروندان دانست و یادآور شد: برای اینکه این پارک حالت طبیعی خودش را از دست ندهد و زیاد دستخوش تغییرات نشود بر آنیم تا طبیعت زیبای این مکان را حفظ نمائیم و تغییرات آنچنانی ندهیم تا این مکان حالت طبیعی و کوهستانی خودش را همانند یک پارک جنگلی کوهستانی داشته باشد.

وی در خاتمه گفت : در صدد هستیم تا با همت مسئولین شهرستان طی یکماه آتی عملیات اجرایی احداث این پارک آغاز گردد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.