×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
نام کارکنان واکسن‌نزده به مدیران‌شان اعلام می‌شود

ولی‌الله حیاتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با زحمات همه دوستان و مدیریت استاندار، شرایط خوزستان قابل قبول است و همه شهرها در وضعیت آبی قرار دارند البته این شرایط نباید ما را دچار عادی‌انگاری کند.

افزود: بر اساس بحث‌های انجام شده با روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی به این نتیجه رسیدیم که در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنان ۱۲ مرکز واکسیناسیون فعالیت کنند، شش مرکز کاهش نیرو داده شد و پنج مرکز از چرخه واکسیناسیون خارج شدند. در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز فعالیت دو مرکز واکسیناسیون تدوام خواهد داشت و چهار مرکز از چرخه فعالیت خارج شدند.

حیاتی ادامه داد: درحوزه دانشکده علوم پزشکی شوشتر فعالیت سه مرکز واکسیناسیون تدوام دارد و یک مرکز از چرخه فعالیت خارج شد. در حوزه دانشکده علوم پزشکی بهبهان فعالیت یک مرکز واکسیناسیون تدوام دارد و سه مرکز از چرخه فعالیت خارج شدند. در حوزه دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز فعالیت ۹ مرکز واکسیناسیون تدوام خواهد داشت و هشت مرکز از چرخه فعالیت خارج شدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به مشخص شدن مناطق دارای واکسیناسیون کم، بیان کرد: مقرر شده است که این نیروها به صورت سیار و محله‌محور واکسیناسیون را انجام دهند.

وی افزود: در راستای پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی، اداراتی که تاکنون خودرو برای اجرای این طرح اختصاص نداده‌اند به قرارگاه دعوت شدند و ۲۹ خودرو از ۱۸ دستگاه در اختیار این طرح قرار گرفته است.

حیاتی بیان کرد: معمولا دستگاه‌های اجرایی که در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی با نقصان مواجه هستند، به قرارگاه دعوت و برنامه زمان‌بندی برای آن‌ها تعیین می‌شود که نمونه موفق این کار، بانک‌ها هستند که در این خصوص به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم بنابراین باید از این طریق رعایت پروتکل‌ها در اماکن دیگر را نیز افزایش دهیم.

وی افزود: طرح کنترل هوشمند محدودیت‌های کرونا از هفته گذشته در مورد کارکنان دستگاه‌های اجرایی، اجرا شد؛ برای کارکنانی که واکسن دریافت نکرده بودند پیام ارسال شد و اکنون منتظر دسترسی به سامانه امید هستیم. به محض دسترسی به این سامانه نام و نشان این افراد به مدیران‌شان اعلام می‌شود؛ این افراد حق ورود به محل کار را ندارند یا باید هر ۱۵ روز یک بار تست منفی PCR ارائه دهند البته این تست را باید با پرداخت وجه انجام دهند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: طرح کنترل هوشمند محدودیت‌های کرونا از فردا در مورد ناوگان حمل و نقل درون شهری اجرا می‌شود.  رانندگان تاکسی و اتوبوس‌ها باید در شرایط بیماری نباشند و دو دوز واکسن تزریق کرده باشند. اتحادیه‌های ناوگان حمل و نقل درون شهری نیز باید کد QR داشته باشند.

وی بیان کرد: فرماندارن باید با تشکیل تیم‌های سیار برای کاهش میزان تاخیر در دریافت دوز دوم را کاهش دهند. افرادی که تاکنون واکسن دریافت نکرده‌اند و افراد واجد شرایط دریافت دوز سوم را نیز برای تزریق واکسن ترغیب کنند.

حیاتی گفت: خوزستان ۶ درصد محدودیت‌های اصناف را رعایت است که باید کنترل پروتکل‌های بهداشتی در اصناف توسط اماکن نیروی انتظامی تشدید شود.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.