×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
عضو خبرگان رهبری: مشکلات ناشی از فاضلاب زیبنده اهواز نیست

آیت الله عباس کعبی در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر هم افزایی میان دستگاه های مختلف شهری برای ارایه خدمت به شهروندان، افزود: همه باید دست به دست هم دهیم تا با همکاری، هم افزایی و استیفای حقوق شهروندان بتوان خدمات اولیه را ارائه داد.

وی افزود: مدیران استان خوزستان و شهرستان اهواز با عزم و اراده جدی حقوق مردم اهواز به ویژه در بحث طلب‌ این کلانشهر از عوارض آلایندگی‌ وزارت نفت و دیگر صنایع را مطالبه کنند که تحقق این مطالبه می‌تواند موجب جهش اهواز شود.

رسیدگی به مناطق کم برخوردار اولویت شهرداری اهواز

شهردار کلانشهر اهواز نیز در این دیدار محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار اهواز را از جمله اولویت های این شهرداری دانست و گفت: عدالت در خدمت رسانی به ویژه در مناطق محروم سرلوحه کار این شهرداری است.

رضا امینی افزود: شهرداری در راستای وظایف ذاتی خود در خصوص ارائه خدمات به شهروندان با تمام توان در صحنه حاضر است و مردم نیز با ایفای نقش خود به عنوان یک شهروند در جامعه شهری می توانند مجموعه شهرداری را در ارائه خدمات بهتر همراهی کنند.

وی رسیدگی به مناطق کم برخوردار شهر اهواز را اولویت شهرداری خواند و گفت: رسیدگی به این مناطق باعث افزایش ارزش افزوده و یکدست شدن زیبایی و خدمات در شهر می‌شود.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز نیز در این دیدار گفت: دفع آبهای سطحی، آسفالت و توسعه فضای سبز در صدر اولویت های شورای شهر و شهرداری اهواز قرار دارند.

سیاوش محمودی افزود: شورا در در کنار اولویت های اصلی شهر، در خصوص مسائلی مثل حل مشکل میدان میوه و تره بار که از نظر کارشناسان یکی از عوامل گرانی میوه در بازار محسوب می‌شود به صورت جدی پیگیر و مطالبه گر است.

وی با اشاره به وجود تعامل سازنده میان شورا و شهرداری اهواز تصریح کرد: تعامل نزدیک میان شورا و شهرداری و وجود یک همکاری خوب میان این دو نهاد می تواند به حل سریعتر مشکلات این شهر کمک کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.