×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
بستری ۲۰۸ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان

دکتر فرهاد سلطانی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۲ آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به وضعیت مرگ و میر ناشی از کرونا در خوزستان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سه مورد فوتی در خوزستان داشته‌ایم. در حال حاضر نیز ۱۳۴ بیمار در بخش‌های عادی و ۷۴ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های استان خوزستان بستری هستند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بستری‌های ۴۲ بیمار تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به جز دو بیمارستان مادر رامهرمز و رازی، تک رقمی است. البته در برخی بیمارستان‌ها پزشکان با وسواس بیشتری بیماران را بستری می‌کنند و این امر موجب بالا رفتن آمار بستری‌ها می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: پاندمی با ایمنی جمعی و واکسیناسیون کنترل می‌شود و با توجه به ابتلای تعداد زیادی از افراد و واکسیناسیون با شتاب خوب، به نظر می‌رسد این اتفاق در ایران در حال رخ دادن است بنابراین احتمالا وقوع پیکی مانند شهریورماه را نخواهیم داشت.

وی با اشاره به وقوع پیک جدید کرونا در اروپا افزود: در کشورهای اروپایی پروتکل‌های بهداشتی خوب و دقیق رعایت شدند اما شاید افرادی در این کشورها هنوز به بیماری مبتلا نشده باشند و بعدا ابتلا رخ دهد.

سلطانی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: بازگشایی تدریجی مدارس نیز باید مدنظر قرار بگیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.