×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
آمادگی راهداران خوزستان برای راهداری زمستانی

غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: به دلیل شرایط جوی در زمستان و اهمیت تردد ایمن در محورهای استان در ایام زمستان، اکیپ‌های راهداری زمستانه در محورهای استان افزایش می‌یابد، هر چند که فعالیت راهداری و نگهداری از راه‌ها به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود.

وی افزود: بر این اساس و بنابر تصمیم‌گیری‌های انجام‌شده، برای طرح راهداری زمستانه امسال ۴۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در قالب ۳۱ گروه و ۴۵۰ نیروی راهدار آماده سازی شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در خصوص محل استقرار اکیپ‌های راهداری در طرح زمستانه عنوان کرد: با توجه به اینکه در خوزستان بیشتر بارش‌ها در محورهای شمال و شمال شرقی است، عمده عملیات راهداری جاده‌ها در این مناطق انجام می‌شود.

بهرامی نیا ادامه داد: فعالیت اکیپ‌های راهداری در زمستان در راستای کمک به بازگشایی مسیر و فراهم کردن امکان عبور و مرور ایمن است که هر ساله در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حدود ۲۹۸ کیلومتر از راه‌های خوزستان برفگیر هستند، گفت: ۱۵۰ کیلومتر از این محورها شامل راه روستایی در مسیر ایذه – دهدز، ۴۰ کیلومتر شامل راه اصلی و فرعی در شهرستان اندیکا، ۱۲ کیلومتر راه روستایی به سمت آبشار موری در بخش چلو و ۱۵ کیلومتر نیز در محور روستایی امام زاده عبدالله باغملک است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در پایان گفت: طرح زمستانه راهداری از ۱۵ آذرماه آغاز و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.