×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
۸۵ درصد منابع درآمدی شهرداری اهواز صرف حقوق و دستمزد نیروها می‌شود

حجت الله زارع زاده در جمع خبرنگاران در سرسرای اداری شورای شهر اهواز اظهارداشت: باید حجم بیشتری از درآمدها صرف امورعمرانی شود چراکه از نیازهای اساسی مردم شهر است.

وی افزود: شهرداری اهواز اگر قرار است پاسخگوی خواسته‌های به حق مردم باشد باید اصلاح ساختار را شروع کند که در این راستا ساماندهی نیروی انسانی، انضباط اداری و مالی و اصلاح رویه‌های غلط لازم است.

زارع زاده ادامه داد: اگر این موارد اصلاح شد می‌توان انتظار داشت تحول در مدیریت و خدمات شهری اتفاق افتاده در غیراین صورت امیدی وجود ندارد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: این رویه غلط که یک مدیر بعد از پایان یافتن دوران مدیریت و خانه نشینی، حقوق، اضافه کاری و ترمیم دریافت کند در هیچ کدام از شهرداری‌های کشور غیر از اهواز وجود ندارد.

وی اضافه کرد: برخی از کارکنان در شهرداری خود را موظف به حضور در محل و اعلام حضور به وسیله دستگاه حضور و غیاب نمی‌بینند.

زارع زاده بیان کرد: در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی خدمات را برون سپاری و به پیمانکار دادند که متاسفانه تصور نادرستی ایجاد و نیروی تحت نظارت پیمانکار بعد از چند ماه کار، نیروی شهرداری محسوب شد.

شهرداری بنگاه اشتغالزایی نیست

نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر اینکه شهرداری سازمان خدمات رسان است بنگاه اشتغال زایی نیست، به معضل سگ‌های بدون صاحب اشاره کرد و گفت: متولیان جمع آوری سگ‌ها با موانع زیادی روبرو هستند و ما از سازمان های مردم نهاد حامی حیوانات درخواست می‌کنیم که برای جمع آوری و نگهداری آنها مشارکت کنند.

وی افزود: مکانی در ساحل شرقی کارون در حال آماده سازی است البته آمار نسبی از سگ‌های بدون صاحب با اندازه مکان تعیین شده تناسب ندارد.

زارع زاده ادامه داد: اگر مردم و مسئولان به مسئولیت اجتمای خود عمل نکنند، تمام مطالبات در حد جملات شعارگونه باقی می‌ماند.

شهر اهواز غرق در نخاله است

نایب رییس شورای اسلامی شهراهواز گفت: امروز شهر اهواز غرق در نخاله است و مدیران بی‌برنامه که رویکردی برای آینده ندارند باید کار را به افراد شایسته واگذار کنند.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز نیز در این نشست گفت: ارتباطات و نشست‌های منظمی با مسئولان استانی دستگاه‌ها در رده‌های مختلف و با نخبگان و کارشناسان در حال انجام است و در شورا دنبال می شود.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.