×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
توسعه خدمات غیرحضوری در خوزستان / واکسیناسیون بر اساس زمان‌بندی پایان یابد

صادق خلیلیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که در استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه روند سرعت واکسیناسیون در خوزستان نسبتا خوب است، اظهار کرد: باید بر اساس زمان‌بندی تعیین‌شده واکسیناسیون به اتمام برسد تا آمادگی ورود به زندگی و فعالیت عادی در بخش‌های مختلف را داشته باشیم.

وی افزود: شهرستان‌هایی که در واکسیناسیون کند عمل می‌کنند باید سرعت کار را بیشتر کنند و بیش از این، کندی حرکت را ادامه ندهند؛ این موضوع در ارزیابی مدیریت‌ها لحاظ می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: میزان پوشش واکسیناسیون در برخی شهرستان‌ها بهتر شده و عقب‌ماندگی‌ها را به صورت نسبی جبران کردند که باید این سرعت کار ادامه یابد.

خلیلیان با بیان اینکه تشکیل قرارگاه واکسیناسیون روستایی باید با جدیت دنبال شود، افزود: امیدوارم با تشکیل این قرارگاه، واکسیناسیون روستایی به بهترین شکل انجام شود و میانگین پوشش واکسیناسیون در استان خوزستان افزایش یابد.

وی با تاکید بر لزوم بر حمایت و پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی، گفت: نباید اجازه داده شود احیانا روند کار کند شود یا اقدامات سرعت‌گیر اجرا شوند.

استاندار خوزستان بیان کرد: دستگاه‌ها باید توسعه خدمات غیرحضوری را جدی بگیرند. تجربه خوبی در بخش‌هایی داشتیم که می‌توان آن را به سایر بخش‌ها تعمیم داد. در حال حاضر در دنیا ارائه خدمات غیرحضوری در دستور کار است و با توجه به شرایط کرونا، باید این موضوع را به فرصت تبدیل کنیم و با توسعه زیرساخت‌ها، خدمات غیرحضوری در استان خوزستان تقویت شود.

وی افزود: مراسم ۱۳ آبان نیز باید با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.