×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
کارکنان ادارات کارت واکسن نداشته باشند یک ماه از کار منفصل میشوند

ولی‌الله حیاتی در نشست ستاد کرونای خوزستان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر تمام توجه ما به واکسیناسیون معطوف شده در حالی که نباید از رعایت پروتکل‌های بهداشتی غافل شویم.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی ۲ شرط اساسی در کنترل بیماری هستند افزود: فرمانداران نباید تمام توان خود را بر واکسیناسیون متمرکز کرده  بلکه باید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی  تاکید کنند تا بار دیگر شاهد پیک بیماری نباشیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: در حال حاضر میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان ۴۳ درصد شده  که بسیار نگران‌کننده است لذا فرمانداران باید اکیپ‌ها و گشت‌های بازرسی خود را فعال کنند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی آبادان در بحث واکسیناسیون رتبه آخر کشور را دارد افزود: این موضوع باعث کاهش رتبه استان خوزستان در واکسیناسیون شده لذا فرمانداران شادگان، آبادان و خرمشهر به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان باید اقدامات لازم در خصوص افزایش میزان واکسیناسیون را انجام دهند.

حیاتی با اشاره به مصوبه ضمانت اجرایی محدودیت‌های هوشمند در کشور گفت: موضوع برخورد با کارکنان اداراتی که تمایل به واکسن ندارند از ۲ هفته قبل در خوزستان به تصویب رسید در حالی که امروز در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شد.

وی در خصوص مراسم ۱۳ آبان  امسال گفت: این مراسم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با یک‌سوم ظرفیت در فضای باز برگزار شود که لازم است شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کمیته ای در این زمینه تشکیل دهد.

حیاتی با اشاره به تشکیل قرارگاه واکسیناسیون روستایی و دانش آموزان در مناطق مختلف استان گفت: بی شک افزایش میزان واکسیناسیون به کاهش بیماری در استان کمک می کند. وی گفت: یکی از مواردی که باید مورد توجه فرمانداران قرار گیرد پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی بوده تا غربالگری و شناسایی بیماران به موقع انجام شود.

در حال حاضر ۱۲ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و ۱۵ شهرستان آبی کرونایی هستند.

 

منبع: ایزنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.