×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پرداخت ۴۰ میلیارد ریال هزینه درمان به مددجویان خوزستان

محمدرضا علیپور جمعه در نشست با مدیران کمیته امداد امام (ره) خوزستان درخصوص پرداخت سهم بیمه زنان سرپرست خانوار بیان کرد: سهم بیمه حدود سه هزار زن سرپرست خانوار روستایی و عشایری به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال پرداخت شد تا این افراد پس از رسیدن به سن بازنشستگی بتوانند از مستمری ماهیانه بیمه روستایی و عشایری به صورت مادام العمر استفاده کنند.

وی افزود: همچنین حق بیمه تامین اجتماعی چهار هزار و چهار نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال به مبلغ ۵۲ میلیارد ریال و ۱۰۰ میلیون ریال مربوط به حق بیمه ۲ دوره سه ماهه پرداخت شده است.

معاون حمایت سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی خوزستان همچنین در رابطه با استفاده از حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار اظهار داشت: حق بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال نیز همانند زنان روستایی و عشایری برای استفاده از مستمری ماهیانه و دائمی سازمان تامین اجتماعی پس از بازنشستگی است.

علیپور در رابطه با فعالیت کمک به ارتقا شاخص های بهداشتی بیان داشت: این فرآیند مربوط به غربالگری بیماری های شایع به ویژه سرطان است، همچنین این اعتبار می تواند در مناطقی برای تامین مخازن آب و دستگاه های تصفیه آب هزینه شود.

وی در خصوص خرید تجهیزات پزشکی برای بیماران صعب العلاج زیر پوشش این نهاد اظهار داشت: این موضوع مربوط به بیماران صعب العلاج و زمین گیر است که به وسایل پزشکی احتیاج دارند . کمیته امداد برای خرید این لوازم و وسایل توانبخشی به این افراد کمک مالی می کند.

۱۳۰ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد خمینی خوزستان هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.