×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
زائران در صورت مثبت بودن تست کرونا در مرز قرنطینه می‌شوند

عباس عبادی ظهر روز پنجشنبه ضمن سفره یک روزه به مرز بین‌المللی شلمچه و تقدیر از زحمات فعالان عرصه سلامت در جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته اقدامات بسیار خوبی در مرز شلمچه صورت گرفته است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت افزود: تردد در مرز شلمچه فروکش کرده است ولی در روزهای گذشته تعداد مراجعه‌کنندگان به ایستگاه‌های سلامت در مرز بسیار بالا بود و مراکزی که تست‌های سریع کووید را در این مناطق انجام می‌دادند با حداکثر توان فعال بودند.

وی عنوان کرد: در روزهای آینده این ترددها در مرز کاهش بیشتری خواهد داشت و تعداد قابل‌توجهی از افرادی که تست آنها مثبت می‌شود در خود مرز قرنطینه می‌شوند و بقیه نیز با هماهنگی مراکز بهداشت استان‌ها به شکل ویژه هدایت می‌شوند تا زوار در این خصوص کمترین آسیب را ببینند.

بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی خرمشهر و آبادان و بازدید از بیمارستان‌های صحرایی مرز شلمچه و حضور در شورای هماهنگی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه معاون پرستاری بود.

عبادی در این سفر از بیمارستان صحرایی مرز شلمچه و چگونگی ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در مسیر بازگشت از عتبات نیز بازدید کرد.

 

منبع: مهر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.