×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
افزایش واکسیناسیون در خوزستان اولویت است

ولی اله حیاتی در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان که در محل استانداری برگزار شد بیان کرد: لازم است که در کنار مراکز درمانی،دستگاه‌های اجرایی مرکز تجمیعی واکسیناسیون دایر کرده تا علاوه بر واکسیناسیون جامعه هدف این دستگاه‌ها، عموم مردم بتوانند واکسن دریافت کنند.

وی با بیان اینکه مرزهای زمینی و دریایی خوزستان به شدت در کنترل هستند افزود: آزمایشگاه‌های ما در مرزهای مسافری مستقر بوده و همچنان از افراد تست گیری می‌کنند؛ همچنین محلی برای قرنطینه افراد مثبت کرونایی درنظر گرفته شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: بر اساس گفته وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ملاک ما آزمایشگاه‌های داخلی است و تمام کسانی که قصد ورود به کشور را دارند باید جواب تست آنها منفی باشد.

وی بیان کرد: محدودیت‌های کرونایی در خوزستان بر اساس رنگ بندی شهرستان‌ها به قوت خود همچنان باقی است و از مردم تقاضا داریم که توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

حیاتی با اشاره به وضعیت شکننده کرونایی خوزستان افزود: ممنوعیت تردد شبانه همچنان برقرار است و حضور کارکنان و ورود و خروج خودروها در شهرستان‌های قرمز و نارنجی بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان به شدت پایین آمده لذا توصیه می‌کنیم که این موضوع از جانب مردم جدی گرفته شود و به جز موارد اضطراری از خانه خارج نشوند. همچنین از شرکت در تجمع‌ها و سفر رفتن پرهیز کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا خوزستان به استمرار طرح شهید سلیمانی در استان اشاره کرد و گفت:لازم است که تمام دستگاه‌های اجرایی امکانات خود را در اختیار این طرح قرار داده و مساله تامین خودرو این طرح برطرف شود.

هم اکنون سه شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۱ شهرستان نارنجی و ۱۳ شهرستان زرد کرونایی هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.