×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
فعالسازی هشت مرکز واکسیناسیون کرونا در اهواز

حسن احمدی در بازدید از مراکز واکسیناسیون کرونا در اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به واکسیناسیون گسترده در مناطق مختلف این شهرستان افزود: واکسیناسیون عمومی به صورت تجمیعی در هشت نقطه اهواز توسط مراکز بهداشت شرق و غرب وبا حضور بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان در حال انجام است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون در مجتمع ورزشی بانک صادرات در کوی مجاهد ، سالن خلیج فارس نمایشگاه های بین المللی، پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره ۱ ملی راه ، پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره ۲ در شهرک نفت ، پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره ۳ در منطقه سپیدار و سالن شهید سالمی آموزش پرورش ناحیه ۲ در منطقه شرق اهواز در حال انجام است.

نماینده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت و کنترل کرونا استان خوزستان از فعالسازی سه مرکز دیگر خبر داد و گفت: در روزهای آینده تالار کتابخانه مرکزی در ساحل کیانپارس، مصلای مهدیه امام خمینی(ره) و سالن مجتمع ورزشی ۱۳ آبان در منطقه امانیه به عنوان سه مرکز دیگر واکسیناسیون کرونا فعال می شوند.

احمدی افزود: فرایند تزریق واکسن کرونا به ترتیب رده های سنی اعلام و پس از ثبت نام افراد در سامانه Salamat.gov.ir و دریافت نوبت در مراکز واکسیناسیون انجام می شود.

سامانه واکسیناسیون برای ثبت نام افراد بالای ۵۰ سال خوزستانی فعال شده و افراد می توانند نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

شهروندان می توانند پس از ثبت نام و دریافت پیامک با در دست داشتن کارت ملی  به مراکز بهداشتی برای واکسیناسیون مراجعه کنند.

هم اکنون یک شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۶ شهرستان نارنجی و ۱۰ شهرستان زرد کرونایی هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.