×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 15 خبر
افراد بالای ۵۰ سال برای تزریق واکسن باید ثبت نام کنند

دکتر مهران احمدی بلوطکی اظهار داشت: واکسیناسیون سالمندان بالای ۶۰ سال آغاز شده و این روند همچنان در حال انجام است. برای ارائه خدمات به گروه‌های سنی هدف واکسیناسیون، لازم است افراد بالای ۶۰ سال نیز در سایت مذکور ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان دریافت واکسن بدون اطلاع قبلی به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند افزود: از واجدین شرایط درخواست داریم که برای جلوگیری از ازدحام در پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون، با وجود ثبت نام در سایت، بدون دریافت پیامک مراجعه نکنند.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به فعالیت ۲ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در حوزه غرب اهواز گفت: این پایگاه‌ها واقع در سالن خلیج فارس محل نمایشگاه بین‌المللی کیانپارس و سالن بانک صادرات کوی مجاهد هستند.

وی با بیان اینکه دعوت و نوبت‌دهی به متقاضیان از طریق سایت Salamat.gov.ir و همچنین شماره تماس ۴۰۳۰ انجام می شود افزود: کار واکسیناسیون در ۲ شیفت صبح و عصر حتی در تعطیلات آخر هفته در حال انجام است لذا از همشهریان تقاضا داریم به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای دریافت واکسن عجله نکنند چرا که ازدحام جمعیت باعث انتشار ویروس می شود.

احمدی با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون در اهواز با سرعت خوبی در حال انجام است گفت: هر چه تعداد دوز واکسن بیشتری به دستمان برسد ما آمادگی لازم برای واکسیناسیون جمعیت بیشتری از مردم را داریم.

در حال حاضر ۲۲۳ هزار خوزستانی تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفته اند.

اکنون یک شهرستان خوزستان قرمز، ۱۶ شهرستان نارنجی و ۱۰ شهرستان زرد کرونایی هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.