×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
بخش شیمی درمانی و آزمایشگاه بیمارستان شفا اهواز افتتاح شد

برای اجرای این طرح های درمانی و بهسازی انجام شده ۱۵ میلیارد ریال با مشارکت خیرین هزینه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در آیین افتتاح بخش شیمی درمانی و آزمایشگاه بیمارستان شفا گفت: در پنج سال اخیر فعالیت درمانی بیمارستان شفا فقط در محدوده درمانگاه و بخش پیوند مغز و استخوان بود اما با همت مدیریت جدید این بیمارستان و حمایت خیرین خوزستانی مخصوصا آقای خباز و حمایت دانشگاه، بخش شیمی درمانی سرپایی این مرکز افتتاح شد.

دکتر فرهاد ابول نژادیان افزود: در کنار بخش سرپایی شیمی درمانی، آزمایشگاه جامع بیماران سرطانی نیز به بهره برداری رسید همچنین بخش درمانگاهی بیمارستان شفا در ۲ نوبت صبح و عصر در زمینه بیماری های خون و سرطان به بیماران خدمات ارائه می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: امیدواریم این حرکت رو به جلو ادامه پیدا کرده و بستری فراهم شود تا خدمات آسان تری به بیماران خون و سرطان ارائه دهیم.

وی افزود: مشکل عمده این مرکز درمانی تامین داروی شیمی درمانی از داروخانه های بیرون از بیمارستان است که تلاش می شود با حل این مشکل این مرکز درمانی خدماتش را به شکل جامع تری به بیماران خونی و سرطانی ارائه کند.

ابول نژادیان از پیگیری مدیریت بیمارستان شفا ، حمایت معاونت های مختلف دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و کمک خیرینی که تلاش کردند در یک بازه زمانی بیمارستان جایگزین شفا ساخته شود تقدیر و تشکر کرد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.