×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
مرزهای زمینی و دریایی خوزستان به شدت تحت کنترل هستند

ولی اله حیاتی روز شنبه درنشست ستاد کرونا خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان به شدت کاهش یافته که این موضوع نگران کننده است.

وی افزود: از مردم استان تقاضا داریم که بحث رعایت پروتکل ها از جمله زدن ماسک و پرهیز از شرکت در اجتماعات و فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان با اشاره به قرمز شدن سه شهرستان استان گفت: تمام محدودیت های کرونایی بر اساس رنگبندی های اعلام شده در دستور کار ستاد استانی و قرارگاه عملیاتی قرار گرفته است.

وی افزود: در شهرهای قرمز استان ورود خودروهای با پلاک غیربومی و خروج خودروهای با پلاک بومی ممنوع است همچنین محدودیت های کنترل شبانه به قوت خود باقی است.

حیاتی عنوان کرد: بحث ممانعت از برگزاری اجتماعات و مراسم در دستور کار ستاد کرونای استان قرار گرفته و همه فرمانداران مکلف شدند از برگزاری هر گونه اجتماع خودداری کنند تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

وی افزود: کنترل مرزهای زمینی، هوایی و دریایی استان به شدت در حال انجام است و در قرارگاه عملیاتی که روز سه شنبه این هفته برگزار می شود در این زمینه تصمیم گیری ها جدی تر می شود.

در حال حاضر سه شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان نارنجی و ۱۰ شهرستان زرد کرونایی هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.