×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در خوزستان بسیار پایین است

ولی اله حیاتی روز چهارشنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: مردم خوزستان باید بحث زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و عدم شرکت در اجتماعات را جدی بگیرند تا از انتشار بیماری جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه محدودیت های تردد خودروها در شهرهای قرمز و نارنجی استان همچنان به قوت خود باقی است افزود: ورود خودروهای با پلاک غیربومی و خروج خودروها با پلاک بومی به شهرهای قرمز استان ممنوع است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان با بیان اینکه برگزاری هر گونه اجتماع گسترده در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است گفت: امکان اجتماع در شهرهای قرمز و نارنجی به ترتیب با ۱۵ و ۳۰ نفر مجاز است.

حیاتی عنوان کرد: از مردم خواهش می کنم که دچار عادی انگاری نشوند زیرا کرونا همچنان در کمین ما قرار دارد. همچنین باید با مراقبت از مرزهای خود و رعایت پروتکل های بهداشتی از موج جدید بیماری عبور کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان گفت: لازم است که تمام دستگاه ها به تعهدات خود در بحث طرح شهید سلیمانی عمل کنند تا بتوانیم در بخش رهگیری بیماران همچون گذشته عملکرد بهتری داشته باشیم همچنین در خصوص افزایش تعداد واکسن اختصاص یافته به استان اگر لازم باشد از طریق استاندار پیگیر موضوع می شویم.

وی افزود: کمیته ای ذیل این قرارگاه، تحت عنوان کمیته ارزیابی و عملکرد دستگاه های تشکیل دادیم و آن دسته از دستگاه های اجرایی که رعایت پروتکل ها را انجام نمی دهند تذکر دریافت کرده و دستگاه ها و کارخانجاتی که عملکرد مناسبی در این زمینه دارند مورد تقدیر قرار می گیرند.

حیاتی بیان کرد: در نشست روز شنبه ستاد استانی کرونا، تعدادی از دستگاه های برتر در زمینه اجرای پروتکل های بهداشتی از جانب استاندار تقدیر می شوند.

در حال حاضر ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۳ شهرستان نارنجی و ۱۲ شهرستان زرد کرونایی هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.