×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توزیع مجدد واکسن کرونا در روز سه‌شنبه

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان با اشاره به وضعیت پایدار بیماری در خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه ۸۰ تا ۹۰ بیمار مثبت قطعی کرونا در بیمارستان‌های خوزستان بستری می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر دو شهر خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهر در وضعیت زرد و مابقی شهرها در وضعیت نارنجی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با وجود اینکه شرایط استان‌های اطراف قرمز است اما با اقدامات انجام‌شده، وضعیت خوزستان در حالت پایدار مانده است.

ابول‌نژادیان بیان کرد: آزمایشگاه‌های کرونا در مرزهای شلمچه و چذابه فعال هستند و همکاران ما از همه افراد تست PCR می‌گیرند و در صورت مثبت شدن تست، به افراد اجازه ورود به کشور داده نمی‌شود.

وی افزود: همه کشتی‌های باری و شناورها نیز در پنج بندر خوزستان رصد می‌شوند و در ۴۰ مایلی ساحل در دریا از همه خدمه و پرسنل این کشتی‌ها و شناورها تست گرفته می‌شود و در صورت مثبت شدن تست یک نفر، کشتی قرنطینه و ایزوله می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه روز سه‌شنبه توزیع مجدد واکسن انجام می‌شود، گفت: دو محموله واکسن وارد خوزستان شده بود و حدود ۸۰ هزار واکسن برای تزریق دوز دوم گروه‌های هدف انجام شد.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: در حال حاضر تعداد کمی از افراد گروه‌های هدف که دوز اول را دریافت کرده‌اند، هنوز دوز دوم واکسن را دریافت نکرده‌اند که به محض توزیع واکسن و اتمام واکسیناسیون این افراد، مابقی واکسن‌ها به افراد جدید اختصاص خواهد یافت تا هر چه زودتر واکسیناسیون با سرعت بیشتری انجام شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.