×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
لزوم تعیین تکلیف سریع کالاهای دپوشده در انبارها/ در کسب و کار مردم سخت‌گیری نشود

قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان برگزار شد، ضمن انتقاد شدید از هدررفت برخی اجناس فاسدشدنی در انبارها به دلیل بروکراسی‌های غیرضروری و یا تعلل مدیران اظهار کرد: قابل قبول نیست اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم در این شرایط سخت اقتصادی در مدت طولانی دپو شود و یا در انبارها از بین برود؛ در شرایطی که برخی نیازمندان در تامین مایحتاج روزانه خود ناتوان هستند.

وی افزود: اجناس و کالاهای موجود در انبارها باید در اسرع وقت و با حذف بروکراسی‌های غیرضروری در اختیار مردم قرار داده شوند.

استاندار خوزستان با تاکید بر تعیین تکلیف سریع اجناس و کالاهای دپو شده در انبارها جهت تنظیم بازار و کمک به اقشار آسیب‌دیده گفت: در شرایط جنگ اقتصادی و شیوع کرونا، قاطبه مردم متحمل مشکلات و سختی‌های فراوانی شدند و ما نباید با سوءتدبیر و سهل‌انگاری بر مشکلات مردم افزوده و یا با سخت‌گیری، در زمینه کسب و کار مردم ایجاد مانع کنیم.

سلیمانی‌دشتکی افزود: شایسته نیست در این شرایط سختی که به دلیل جنگ اقتصادی و شیوع کرونا بر زندگی مردم حکمفرما شده است، در کسب و کار مردم مانع‌تراشی و سخت‌گیری شود و باید تا جای امکان، تسامح لحاظ شود و جایی که امکان‌پذیر است قوانین و آیین‌نامه‌ها به نفع مردم تفسیر شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.