×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کاهش ۷۵ درصد موارد مرگ‌ و میر در سالمندان با تزریق واکسن کرونا

دکتر مهران احمدی بلوطکی سه شنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: تاکنون ۹۰ درصد افراد بالای ۷۰ سال در منطقه غرب اهواز واکسینه شدند همچنین ۶۰ درصد افراد ۶۵ تا ۶۹ سال واکسن دریافت کردند که با دریافت محموله جدید واکسن، به مابقی افراد این گروه سنی واکسن تزریق می شود.

وی با بیان اینکه بعد از واکسیناسیون سالمندان وارد گروه سنی ۱۸ تا ۵۹ سال با بیماری زمینه ای می شویم افزود: به محض دریافت محموله جدید واکسن که احتمالا علاوه بر نوع وارداتی، واکسن ایرانی نیز خواهد بود ادامه فاز دوم واکسیناسیون را در منطقه غرب اهواز انجام می دهیم.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: با توجه به اتمام موجودی واکسن استان، کار واکسیناسیون فعلا در مراکز تجمیعی انجام نمی شود و از مردم انتظار داریم به این مراکز مراجعه نکنند.

وی با اشاره به اینکه منتظر محموله جدید واکسن هستیم تا واکسیناسیون افراد ۶۵ سال به بالا را شروع کنیم افزود: به محض ورود محموله جدید، روند واکسیناسیون دنبال می شود و این موضوع را به اطلاع شهروندان می رسانیم.

اکنون ۱۵ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی و ۱۲ شهرستان در حالت زرد کرونایی قرار دارند.

بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا، مرزهای دریایی استان به طور ویژه کنترل می شوند همچنین مرزهای زمینی خوزستان با عراق همچنان بسته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.