×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 10 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهبود وضعیت مرغ در بازار خوزستان نسبت به هفته‌های گذشته

ارسلان شهنی در خصوص آخرین وضعیت مرغ در بازار استان خوزستان اظهار کرد: از لحاظ قانونی قیمت مرغ کشتار روز تغییری نکرده است و قیمت آن، هر کیلوگرم ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان است.

وی با اشاره به گران‌فروشی مرغ، افزود: متولی تامین مرغ  تا کشتارگاه، سازمان جهاد کشاورزی است و توزیع آن در خرده‌فروشی‌ها بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است. اگر کسی مرغ را گران‌تر از نرخ مصوب به فروش برساند، سازمان صنعت، معدن و تجارت باید با فرد گران‌فروش، برخورد کند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در خصوص میزان توزیع مرغ کشتار روز گفت: روز گذشته (۵ خردادماه) ۲۷۳ تن مرغ کشتار روز وارد بازار استان خوزستان شد که حدود ۲۰۰ تن از این میزان، کشتار استان خوزستان بوده است و ۷۳ تن از استان‌های دیگر وارد شده است.

وی با اشاره به وضعیت جوجه‌ریزی در کل کشور تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی خوزستان موظف است تا تامین کامل بازار، پیگیر افزایش مرغ ورودی از استان‌های معین باشد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اظهار کرد: وضعیت مرغ در خوزستان در مقایسه با گذشته، نسبتا بهتر شده است و امیدوار هستیم که با تلاش دوستان در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان که وظیفه تامین مرغ در استان را برعهده دارد، وضعیت مرغ در بازار بهتر از شرایط فعلی شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.