×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ادارات غیرضروری در شهرهای قرمز خوزستان با ۱۰ درصد نیرو فعالیت کنند

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: فرمانداران نماینده نظام و حاکمیت هستند و برای مدیریت شیوع کرونا باید با مسوولان عالی شهرستان تعامل داشته باشند.

وی افزود: البته اختلاف نظر و سلیقه همیشه بین افراد وجود دارد اما این اختلاف نظرها نباید به سطح رسانه‌ها کشیده شود چرا که موجب ناهماهنگی در امر مبارزه با این اپیدمی میشود و لازم است مسوولان از تشتت آرا پرهیز نمایند.

استاندار خوزستان گفت: در مواقع بروز اختلاف نظر مسائل باید در چهارچوب‌های خود حل و فصل شوند و در صورتی که امکان رسیدن به تفاهم و توجیه شدن طرفین نباشد فرمانداران مساله را با من در میان بگذارند.

وی ادامه داد: برای مقابله با شیوع کرونا نیاز به انسجام و هماهنگی و تقسیم کار میان همه دستگاه‌ها داریم و به همین دلیل بایست تعامل مبنای کار همه ما باشد با این وجود هر مسئولی باید مطابق با شرح وظایف خود عمل نماید و از تداخل وظایف خودداری شود.

قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به اهمیت اجرای پروتکل‌ها تصریح کرد: وقتی بازار تعطیل باشد این موضوع که خطر و شیوع گسترده وجود دارد میان عموم مردم جا می‌افتد.

وی بیان کرد: در خصوص کارکنان ادارات مطابق دستورالعمل اعلام شده شهرهای قرمز تا یک سوم، شهرهای نارنجی تا یک دوم و شهرهای زرد تا دوسوم در محل کار حاضر شوند و وقتی قید تا به کار رفته دستگاه ها می توانند با ظرفیت کمتری از این رقم از کارکنان حاضر در محل کار برای اداره امور بهره ببرند.

سلیمانی عنوان کرد: در شهرهای قرمز دستگاه‌هایی که ضروری نیستند تا ده درصد کارکنان حضور داشته باشند و در صورتی که مدیر سازمانی تشخیص دهد به جز نیروهای حراست و نگهبانی آن سازمان تعطیل شود.

وی ادامه داد: ساعت اداری هم اکنون ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ است و با قانون که ۴۴ ساعت در هفته است مغایرت دارد اما به دلیل شرایط کرونایی ساعت اداری را تغییر ندادم.

استاندار خوزستان بیان کرد: در ارتباط با ماه مبارک رمضان قرار شد تا هفته آینده وضعیت از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا مشخص شود اما پیشنهاد شده در شب‌های احیا تردد شبانه آزاد شود و مراسم در فضای باز و با رعایت پروتکل‌ها برگزار شود گرچه این موارد هنوز به تصویب نهایی نرسیده است.

 

منبع: فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.