×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
اسامی خاطیان واکسن پاکبانان آبادانی به مراجع قضایی اعلام شد

شکراله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان،  عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حسب دستور مقام عالی وزارت که طی نامه‌ای به ما ابلاغ شد اسامی این افراد به مقامات قضایی کتباً اعلام شد و همچنین با افراد خاطی در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان برخورد صورت گرفت و بعضی از این افراد با دستور مستقیم وزیر محترم بهداشت عزل شدند.

وی در همین خصوص افزود: طبق دستور یاد‌شده؛ معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان، رئیس مرکز بهداشت آبادان و مسئول واحد پیشگیری از بیماری‌های این مرکز بعد از این اتفاق عزل شدند.

دکتر سلمان‌زاده با بیان اینکه ۱۵ نفر از افراد شامل کارکنان و مدیران شهرداری اقدام به تزریق واکسن سهمیه داده شده برای پاکبانان کرده بودند، افزود: بعد از این که متوجه تزریق افراد غیر مرتبط شدیم تزریقات را موقتا متوقف کردیم و پس از آنکه شفاف‌سازی به صورت کامل صورت گرفت واکسن به سایر پاکبانان شهرستان تزریق خواهد شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: بیماران خاص مثل دیالیزی‌ها یا افراد سرطانی سهمیه واکسن مخصوص به خود را دارند و نیازی نیست که ما از سهمیه پاکبان‌های عزیز برای آنها استفاده کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان یادآور شد: در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان ۲۷۴ نفر است. در ۲۴ ساعت اخیر نیز، از ۴۰۴ نمونه گرفته شده ۲۲۴ مورد جدید مثبت داشته ایم که ۱۲۵ نفر مربوط به آبادان، ۶۹ نفر از خرمشهر و در شادگان ۳۰ مورد مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است. همچنین چهار مورد فوت جدید در جنوب غرب خوزستان ثبت شد است که ۲ نفر مربوط به آبادان، یک نفر خرمشهر، یک نفر شادگان بوده است.

 

منبع: فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.