×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تاکیداستاندار خوزستان بر استفاده از رویکرد فرهنگی در برخورد با چالش‌ها

 قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه در نشستی با سردار محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان در محل این فرماندهی بیان کرد: متاسفانه خوزستان در مسیر ترانزیتی مواد مخدر قرار داشته و یکی از اقدامات موثر برای اصلاح شرایط کنونی جلوگیری از انتقال محموله‌های مواد مخدر از مبدا دیگر استان‌ها و مرزها به استان است.

وی افزود: امنیت جامعه مرهون جانفشانی نیروهای امنیتی و مسلح از جمله نیروی انتظامی در برخورد با شرارت‌ها، سرقت‌های مسلحانه و ناامنی‌هاست که وظیفه خود می‌دانیم از نیروهای جان برکف انتظامی خوزستان قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با جرایم و ناامنی قرار دارد ادامه داد: بر اساس آمار، بسیاری از موارد مربوط به جرایم و سرقت‌ها به موقع کشف و خنثی می‌شود و امید است با تلاش بیشتر حداقل فضای باقیمانده برای جولان سارقان نیز ناامن تر شود.

سلیمانی دشتکی افزود: ماموران انتظامی با فداکاری خود آسایش و امنیت شهروندان را فراهم می‌کنند و امید است عموم مردم، دستگاه‌ قضایی و سایر نهادها نیز بیش از پیش با پلیس برای انجام این ماموریت‌ها، همکاری و همراهی داشته باشند.

وی گفت:خوزستان دارای فرهنگ غنی از لحاظ حضور عشایر و طوایف است و می‌توان از ظرفیت شیوخ و بزرگان اقوام برای حل بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی استفاده کرد.

استاندار خوزستان بیان کرد:نیروی انتظامی در کنار نیروهای امنیتی و مسلح در مبارزه با کرونا نیز نقش برجسته‌ای داشته و این امر را در کمک به بستن مرزهای استان و همچنین کنترل ورود و خروج به استان و محدودیت‌های کرونایی برای اصناف، نشان داده است.

وی گفت: بر اساس گزارش ارایه شده آمار تصادفات در جاده‌های خوزستان کاهش قابل توجهی داشته  که این کار با تلاش نیروی انتظامی صورت گرفته که بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.