×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
یونس اسفندیاری به دعوت جمعی از جوانان انقلابی در ششمین دوره انتخابات شورای شهر کلانشهر اهواز ثبت نام کرد

مهندس اسفندیاری که در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز با اختلاف رای ناچیزی عضو علی البدل شده بود به دعوت جمعی از جوانان انقلابی و فعالین سیاسی و اجتماعی کلانشهر اهواز در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ پارلمان شهری ثبت نام کرد.

تحصیلات آکادمیک وی فوق لیسانس رشته حقوق و لیسانس مهندسی مکانیک می باشد که با توجه به مشکلات عدیده شهری می تواند برای توسعه زیست شهری مثمر ثمر باشد، ایشان مشاور مدیرکل اسبق راه و شهرسازی استان خوزستان، کارشناس خبره دادگستری، عضو سازمان نظام مهندسی خوزستان بوده که بیش از ۱۵

سال سابقه طراحی، نظارت و اجرای پروژه های تاسیساتی، عمرانی، و فضای سبز را در اقصی نقاط ایران عزیز دارد.

همچنین یونس اسفندیاری در حوزه هنری درجه ممتاز خوشنویسی را نیز توانسته از انجمن خوشنویسان کشور اخذ کند.

برنامه محوری، استراتژی داشتن، تنوع رزومه، انقلابی بودن، جوان بودن از جمله مولفه هایی ست که باعث شده فعالین اجتماعی و سیاسی کلانشهر اهواز از یونس اسفندیاری برای شرکت در این دوره انتخابات دعوت بعمل آورند.

برنامه های عمل گرا، واقعی، با نتایج محسوس با توجه به نیازهایی که برای توسعه شهر اهواز ضروری هستند، در روزهای آتی به سمع و نظر هم شهریان عزیز خواهد رسید. با درنظر گرفتن این مبحث که نزدیک به ۴سال توسط مهندس اسفندیاری و تیم متخصص و همراه وی بر روی آنها کار و آنالیز شده است.

گفتنی ست از آنجایی که با توجه به منویات مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، همواره پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را استحکام بخشیده بنظر با ورود جوانان انقلابی همچون یونس اسفندیاری در انتخابات پیش رو می توان شاهد تحقق این امر ولایی بود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.