×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برخورد شدید با مقصران احتمالی آبگرفتگی‌ شهرهای خوزستان / وصول گزارش‌هایی مبنی بر وقوع تخلفات تعمدی

حجت‌الاسلام مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان بازرسی کشور در اهواز گفت: اگر در آبگرفتگی‌ شهرهای استان، قصور یا عمدی صورت گرفته باشد، چه دولتی چه شخصی، در دستگاه قضا طبق مقررات به شدت برخورد می‌کنیم.

وی خطاب به تیم بازرسی دستگاه قضایی اظهار کرد: خواهش من است بررسی‌ها و گزارش بازرسی، مشمول زمان نشود و نتیجه سریع منتشر شده و به دستگاه قضا بیاید، تا بتوانیم اگر مسئله‌ای بود برخورد کنیم.

او از برخی گزارشات رسیده ابراز نگرانی کرد و در این خصوص خاطرنشان کرد: برای جمع‌آوری آب‌های سطحی و فاضلاب اقداماتی هم انجام شده اما به نظر می‌رسد در برخی نقاط کم‌کاری شده است. گزارش‌هایی داریم که اهمال شده و گاهاً عمداً تخلف شده است. برخی مناطق کیسه‌های شن را از فاضلاب‌ها خارج کرده‌اند. این بالاخره نشان می‌دهد عمدی در کار است که مردم را ناراضی کنند.

وی با تاکید بر لزوم نگرش ملی به این موضوع بیان کرد: ما برای برخورد با متخلفان احتمالی یا کم‌کاری‌ها، پرونده قضایی در بعضی شهرستان‌ها تشکیل دادیم، اما این کار ملی است و نیاز به نگرش خاصی نسبت به خوزستان وجود دارد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ضمن اشاره به مشکلات به وجود آمده برای مردم پس از آبگرفتگی‌ها افزود: مردم تاب‌آوری این مسائل آن هم با این حجم از مشکلات خوزستان را ندارند. تمام زندگی مردم خوزستان همین کولر و وسایل سرمایشی و این‌هاست که با این وضع از بین می‌رود و با حجم زیادی از ضرر و زیان مواجه می‌شوند. این مشکل زمانی بدتر می‌شود که تکرار شود، اگر مجدداً اتفاق بیفتد مردم دیگر طاقت ندارند.

حجت‌الاسلام مرادی گفت: فوجی از شکایت‌ها و مطالب مردم را روز گذشته به صورت تلفنی محضر ریاست محترم قوه عرض کردیم. ضرر و زیان مادی و معنوی که به مردم وارد شده انشاءالله باید جبران شود.

 

منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.