×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
عملیات اجرایی ۳۲ کلاس درس در شهرستان بهبهان آغاز شد

عصر جمعه ۴ مهر ۹۹ با حضور شریعتی استاندار خوزستان ، قربانی مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان ، مودت مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی عملیات اجرایی ۳۲ کلاس درس در مناطق محروم شهرستان بهبهان آغاز شد.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان ضمن قدردانی از خیرین محترم گفت : مدرسه مهمترین مکان برای تعلیم و تربیت کودکان است تا در آن اصول انسانی را بیاموزند و به پیشرفت و آبادانی کشور کمک کنند.

قربانی با اشاره به اقدامات انجام گرفته طی چهار سال اخیر در بهبهان گفت : با حمایت دولت و مشارکت خیرین عزیز در چهار سال اخیر ۲۹ پروژه با ۱۴۶ کلاس درس را در شهرستان بهبهان احداث و به بهره برداری رساندیم و تا پایان سال نیز امیدواریم که ۶ پروژه در قالب ۳۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال به ظرفیت سرانه آموزشی این شهرستان افزوده شود.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان خاطرنشان کرد : نوسازی مدارس خوزستان در سال گذشته با احداث هزارو ۳۳۰ کلاس درس در کشور رتبه اول را کسب نمود و امیدواریم امسال نیز  با احداث بیش از هزارو ۳۰۰ کلاس درس دیگر که از این تعداد ۹۵۰ کلاس آن با مشارکت خیرین ارجمند به بهره برداری می رسد افتخاری دیگر را برای استان به ارمغان بیاوریم.

وی هدف از احداث این پروژه ها را اجرای طرح آجر به آجر ، محرومیت زدایی و اجرای عدالت آموزشی در سطح استان خوزستان عنوان کرد و اظهار داشت : امروز در بهبهان عملیات اجرایی احداث پروژه های دبستان ۱۲ کلاسه حجاب با مساحت سه هزار و ۶۶ مترمربع و زیربنای هزار و ۴۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال با مشارکت خیر ارجمند علیرضا صداقت و احداث مدرسه ۱۲ کلاسه زنده یاد دکتر رضا نگهبان با مساحت دو هزار و ۳۰۰ مترمربع و زیربنای هزارو ۶۳۵ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال با مشارکت خیر نیکوکار غنی زاده آغاز شد.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان ادامه داد :  در دیگر پروژه ها کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه شهیدان غلامی کوی اسلام آباد با مساحت هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال با مشارکت خیر نیک اندیش قمر موثق پور و همچنین احداث دبستان ۲ کلاسه شهید نایب زاده در روستای بمونی آقا با مساحت هزار متر مربع و زیربنای ۱۲۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال با مشارکت خیر محترم فرخنده نشاطی به زمین زده شد.

قربانی در پایان گفت : در دیگر مراسم امروز  نمازخانه شهید سید کمال میر در مدرسه آیت الله سعیدی با زیربنای ۱۰۴ متر مربع با مشارکت خیر ارجمند سید رضا میر افتتاح و به بهره برداری رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.