×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
سالن ورزشی شهدای شهرک مدنی در اندیمشک افتتاح شد

عصر امروز پنجشنبه ۳ مهر ۹۹ با حضور شریعتی استاندار خوزستان ، قربانی مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان ، حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی سالن ورزشی شهدای شهرک مدنی با مشارکت شرکت ملی نفت ایران در شهرستان اندیمشک افتتاح و به بهره برداری رسید‌.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان ضمن قدردانی از اقدامات شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت : این سالن در شهرک مدنی نخستین سالن ورزشی دانش‌آموزی به شمار می‌رود که در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع با زیربنای هزار و ۷۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال با مشارکت شرکت ملی نفت ایران احداث و به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان خاطرنشان کرد : افزون بر این سالن ورزشی ، احداث دو پروژه ۹ کلاسه با پیشرفت فیزیکی ۸۵ و ۷۵ درصد با زیر بنای هر کدام هزار و ۲۰۰ متر مربع در حال اجراست و اعتبار این پروژه ها نیز هر کدام حدود ۵۰ میلیارد ریال است که ۳۰ میلیارد ریال آن را شرکت ملی نفت ایران تامین کرده است. این پروژه های ۹ کلاسه که هر کدام به اندازه ۳۰۰ دانش آموز ظرفیت دارد ، تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می رسد.

قربانی یادآور شد : شهریور ماه نیز در شهر حسینیه ، بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک نخستین سالن ورزشی دانش‌آموزی در این بخش با مشارکت شرکت ملی نفت ایران افتتاح و به بهره برداری رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.