×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تحویل آخرین محموله تجهیزات پست‌های برق GIS خوزستان

مهدی ابوعلی گله‌داری در خصوص تجهیزات پست‌های دوازده‌گانه GIS در خوزستان اظهار کرد: آخرین محموله تجهیزات سوئیچ‌گیر پست‌های ۱۳۲ کیلوولت GIS تحویل این شرکت شده و وارد خوزستان شده است.

وی افزود: این تجهیزات از شرکت ABB سوئیس به صورت صد درصدی تا قبل از اعمال تحریم‌های آمریکا، خریداری شده بود و در خط مونتاژ تولید شرکت نیروترانس بوده است. آخرین محموله تجهیزات سوئیچ‌گیر نیز وارد استان شده و به این ترتیب در مجموع ۱۲ دستگاه که اصلی‌ترین قسمت پست‌های GIS است، تحویل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان شده است.

معاون طرح‌های توسعه برق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: مبلغ قرارداد این تجهیزات با شرکت نیروترانس، یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال بوده و از محل اعتبارات توسعه و پایداری شبکه برق استان خوزستان تامین شده است.

ابوعلی گله‌داری بیان کرد: به منظور احداث ۱۲ پست ۱۳۲ کیلو ولت GIS  قراردادی با شرکت پارسیان تحت عنوان “تامین تجهیزات تکمیلی، عملیات ساختمانی، نصب و راه‌اندازی” منعقد شده که در حال اجرا است.

وی افزود: بخشی از این تجهیزات نیز شامل سازه تجهیزات، لاین تراپ، جرثقیل سقفی، یراق‌آلات و کلمپ، کابل آلومینیومی، ترانس ولتاژ و جریان تامین شده است و مابقی تجهیزات سفارش‌گذاری شده و در حال تولید هستند.

معاون طرح‌های توسعه برق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: برای مقابله با آلاینده‌ها و شرایط نامساعد جوی مانند ریزگردها، ایجاد ۱۲ پست ۱۳۲ کیلو ولت GIS در خوزستان برنامه‌ریزی شده است که عملیات کلنگ‌زنی این پست‌ها به صورت همزمان برگزار شد.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.