×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
فرماندار: شرکت‌ آب و فاضلاب برنامه‌ای برای شهرستان کارون ندارد

معصومه خنفری در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان در استانداری خوزستان گفت: پیرامون مساله فاضلاب در شهرستان کارون با انتقادهای زیادی مواجه شده‌ایم ولی در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب تنها برای قلعه چنعان برنامه لایروبی دارد و برنامه دیگری برای شهرستان کارون ندارد.
وی ادامه داد خیابان امام رضا (ع) که استاندار به جد پیگیر وضعیت آن هستند و سال گذشته دستور رسیدگی به آن را دادند اما همچنان با سرریز فاضلاب رو به رو است.
فرماندار کارون بیان کرد: برخی مناطق مدت‌های مدید به خاطر سوختن یک پمپ با فاضلاب درگیر هستند به عنوان مثال مسیر دسترسی به یکی از مدارس کارون در حال حاضر به علت سرریز فاضلاب با ‌مشکل مواجه شده است.
وی بیان کرد: مناطق گاومیش‌آباد، درویشیه، خیابان امام رضا(ع)  در شهرستان کارون از وضعیت خوبی برخوردار نیستند.
خنفری با اشاره به ادعای مسئولان آب و فاضلاب اهواز مبنی بر سرقت تجهیزات یک ایستگاه پمپاژ در شهرستان کارون گفت: در این باره هیچ گزارشی به فرمانداری نرسیده و سرقتی صورت نگرفته است بلکه فقط یک پمپ سوخته است.
 آذر ماه سال گذشته در پی بارندگی، بسیاری از خیابان‌های کوت عبدالله اهواز دچار پس زدگی شدید فاضلاب و آبگرفتگی شدند که این وضعیت خسارتهایی را به منازل مسکونی  و وسایل زندگی مردم منطقه وارد کرد.
منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.