×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
اهواز، تابستان امسال خاموشی ندارد

حسن کریمی در خصوص احتمال وقوع خاموشی در تابستان اظهار کرد: با شروع تابستان، خوشبختانه شهروندان اهوازی در مصرف برق همکاری بسیار خوبی داشته‌اند، به شکلی که روز اول تابستان در اهواز شاهد وضعیت سبز مصرف برق بودیم.

وی افزود: هرچه مردم در مصرف بهینه و صحیح برق با صنعت برق همراهی بیشتری داشته باشند، فعالین حوزه برق نیز در خدمات‌دهی و پایداری برق موفق‌تر عمل خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: اغلب خاموشی‌هایی که در ساعت پیک مصرف در سطح شبکه رخ می‌دهد ناشی از عدم رعایت الگوی مصرف و همزمانی با هوای گرم است که باعث بروز حوادثی روی شبکه می‌شود.

کریمی گفت: در تابستان امسال هیچ خاموشی ناشی از کمبود برق در اهواز نخواهیم داشت اما از طرفی نیز انتظار داریم شهروندان الگوی مصرف برق را رعایت کنند تا خاموشی ناشی از حوادث و پر باری در شبکه نداشته باشیم. شهروندان می‌توانند با خاموش کردن لوازم پرمصرف برقی به ویژه در ساعت‌های اوج مصرف که در اهواز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است، با صنعت برق همکاری داشته باشند.

وزیر نیرو نیز امروز در خصوص احتمال خاموشی در کشور گفت: وقوع خاموشی در کشور ارتباط مستقیمی با مصرف برق دارد؛ تا جایی که اگر مصرف متعادل باشد گرفتار خاموشی نخواهیم شد.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.