×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
دستگیری ۲ سارق مسلح در شهرستان کارون

سرهنگ رییس علی عبدولی در این خصوص اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه در یکی از نقاط شهرستان، اجرای طرح ضربتی دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: باتلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ این شهرستان ۲ عامل اصلی سرقت های مسلحانه شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی ۲ عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کارون گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه کلت کمری، ۲ دستگاه خودروی پژو و تعدادی لاستیک زاپاس مسروقه کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمان به پنج فقره سرقت مسلحانه اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

دستبند پلیس اندیمشک بردستان باند سارقان مسلح

همچنین سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی شهرستان  اندیمشک در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی سرقت مسلحانه موتور سیکلت یکی از شهروندان اندیمشک، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی اندیمشک با کار اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه باند چهار نفره سارقان مطلع و پس از شناسایی مخفیگاه سارقان در یکی از شهرستان‌های همجوار و هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی دستگیر شدند .

سرهنگ شهبازی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این سارقان  چهار دستگاه موتورسیکلت اوراق شده کشف شد، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیس تاکنون به ۲ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و یک فقره سرقت به عنف تلفن همراه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه، مراتب را بلافاصله به پلیس  ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۳۵ فقره انواع سرقت در ماهشهر 

سرهنگ رضا پاپی در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای در سطح حوزه استحفاظی، ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی طی پنج روز گذشته هفت سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۳۵ فقره انواع سرقت از قبیل محتویات داخل خودرو، اماکن دولتی، خصوصی، سیم برق، مشاعات و منزل در سطح شهرستان ماهشهر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.