×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
پروژه‌های عمرانی شهر اهواز‌ با جدیت در حال پیشرفت است

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های در دست‌ احداث کلانشهر اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه‌های مهم زیرساختی اهواز از ابتدای دوره توسط شهرداری و شورای شهر در حال مدیریت است و در این راستا ضمن سرعت‌بخشی به پروژه‌های قدیمی، پروژه‌های جدیدی نیز ایجاد کردند که نقشی محوری در اصلاح وضعیت حمل‌ونقل و ترافیک شهری دارد.

وی افزود: همچنین این پروژه‌ها در نمادسازی و زیباسازی شهر اهواز نیز موثر خواهند بود و پیمانکاران و مشاوران خبره‌ای برای پیشبرد این پروژه‌ها به کار گرفته شده‌اند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: سرعت تجهیز کارگاه‌ها و تجهیز پروژه‌ها خوب ارزیابی می‌شود و امیدواریم پروژه‌های چندین سال عقب افتاده‌ی اهواز که زحماتی نیز برای آن‌ها کشیده شده با همت عزیزان و لطف پروردگار پیش بروند.

وی در رابطه با اهمیت پروژه‌ها افزود: مسیرهایی که بعضا نقش کمربندی را برای اهواز دارند مناطقی از شهر را از بن‌بست خارج خواهند کرد و ضمن بالا بردن ارزش منطقه‌بندی، به سمت عدالت پیش خواهیم رفت.

شریعتی گفت: تقاطع‌های غیرهمسطح و زیباسازی‌هایی که در سطح شهر اهواز در حال انجام است با جدیت در حال پیشرفت است.

وی افزود: امیدواریم که با همدلی و همیاری تمامی دستگاه‌های استانی و شهرستانی سرعت‌بخشی و کیفیت‌بخشی بیشتری در پیشبرد پروژه‌ها اعمال کنیم و شرایط زندگی در اهواز را در حد توانمان تسهیل کنیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: قرارگاه خاتم پروژه‌های بزرگی را حتی از سال‌ها قبل در سطح استان داشته است اما در مدیریت شهری برخلاف سایر کلانشهرها فعالیتی نبود که به همت شهردار اهواز در این زمینه ورود پیدا کرده و پروژه‌های بزرگی در سطح اهواز در حال انجام است.

 

منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.