×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
لزوم تقویت جایگاه مدیریت بحران در سراسر کشور

کیامرث حاجی زاده، مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان در جلسه ویدیو کنفرانس  با اسماعیل نجار، معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار داشت:  برخی از  استان ها کثیرالبحران  هستند و  ساختار، شرایط اقلیمی، منابع آنها، جمعیت، پهنه جغرافیایی  به گونه‌ای است که می‌طلبد تشکیلات قوی داشته باشند تا  بتواند در مواقع حساس در ساختار حاکمیتی مدیریت کنند.
وی بیان کرد: نکته مهم دیگر در خصوص انسجام در مدیریت بحران یکدست بودن کلیه مدیران بحران سطح کشور تا از این طریق بتوانند به جایگاه اصلی خود برسند.
وی با تشریح وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان بیان کرد:  با شروع شیوع این ویروس پشتیبانی ستاد مدیریت بیماری با دستور استاندار به اداره کل مدیریت بحران استان واگذار شد که تاکنون نقش فعالی نیز ایفا کرده است در این رابطه بیش از یکصد هزار و ۶۰ هزار  ماسک در میان دانشگاه های علوم پزشکی سطح استان و همچنین دستگاه های خدمات رسان توزیع شد.
مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: از سوی دیگر نیز تهییه آب ژاوال و ملزومات بهداشتی و همچنین تهییه گان محافظتی برای کادر درمان و نیروهای جهادی از دیگر فعالیت های اداره کل مدیریت بحران استان بوده است.
وی ادامه داد: شمار مبتلایان  کرونا ویروس در خوزستان  تاکنون  به ۲هزار و۵۹۸ نفر رسید،  که بیشترین مبتلایان در اهواز و کمترین در شهرستان اندیکا بوده است، تعداد یک هزار و ۹۹۹ نفر بهبود یافته، ۳۹۰ نفر بستری و ۲۰۹ نفر از همشهریان در این راه جان خود را از دست دادند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.