×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
آزمایشگاه طبی تشخیص بیماری کرونا در آبادان افتتاح شد/ شریعتی: وضعیت بیماری کرونا در خوزستان پایدار است

غلامرضا شریعتی عصر پنجشنبه در آئین افتتاح این مراسم اظهار کرد: چهارمین آزمایشگاه تشخیص طبی بیماری کرونا را بعد از اهواز و دزفول در آبادان افتتاح کنیم. این آزمایشگاه از تجهیزات کامل و استانداردی برخوردار است و در هر شیفت می‌تواند ۹۶ مورد را بیماریابی کند.

وی ضمن گلایه از شهروندان اهوازی، تصریح کرد: من روز گذشته هشدارهای لازم را به شهروندان عزیز اهوازی دادم و گفتم که کمی آمارهای ابتلا در این شهر بالاست و باید بیشتر رعایت کنند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: به‌هرحال بهترین درمان برای کرونا، پیشگیری است و آن‌هم جز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌ اجتماعی هوشمند میسر نخواهد شد.

شریعتی توضیح داد: احتمالاً تا دو روز آینده این آزمایشگاه کار خود را شروع می‌کند. البته در ابتدا به‌صورت دبل چک و هم‌زمان با اهواز فعالیت می‌کند و در صورت همخوانی نهایی به‌صورت مستقل زیرمجموعه‌ دانشکده‌ علوم پزشکی آبادان را پوشش خواهد داد.

وی با بیان اینکه وضعیت بیماری کرونا در خوزستان پایدار است، تأکید کرد: مشکلی نداریم و از آخر، استان پنجم هستیم و به تعبیری رتبه ۲۶ را داریم و کنترل خیلی خوب بوده است.

استاندار خوزستان در خصوص آزمایشگاه تشخصی بیماری کرونا در آبادان، اضافه کرد: مدت‌زمان نتیجه را یک‌روزه اعلام می‌کنند و باید نمونه‌ها جمع شود.

 

 

منبع: ایلنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.