×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
استاندار: تحریم فرمانده سپاه خوزستان نشان‌دهنده ضعف اطلاعاتی آمریکایی‌هاست

غلامرضا شریعتی در حاشیه حضور در ستاد فرماندهی سپاه استان خوزستان ضمن دیدار با سردار شاهوارپور به اقدام نابخردانه دولت آمریکا در تحریم این فرمانده ارشد نظامی، اظهارداشت: این دیدار با هدف اعلام حمایت از سپاه و همراهی‌های بیشتر دولت صورت گرفته است.

وی ادامه داد: نکته دیگری که مسجل شد این است که اطلاعات دولت آمریکا از مسائل استان و کشور، اطلاعاتی ناقص و ضعیف است.

رئیس شورای تامین استان خوزستان تبلیغات غرب حول آمار بالای کشته شدگان اغتشاشات گرانی بنزین گفت: استناد این دولت به اطلاعات غلط و بی پایه نشان از ضعف آگاهی از مسائل کشور و بخصوص استان ما دارد.

شریعتی تصریح کرد: اگر چنین کشتاری صورت گرفته باید خانواده‌های این افراد تاکنون مراجعه و پیگیری‌هایی را انجام می‌دانند و همانطور که قبلا گفته شد، باید مدارک این ادعا را ارائه دهند.

شریعتی با بیان اینکه در گذشته هم خطاب به مدعیان چنین کشتاری خواسته شده بود که اسامی افراد را ارائه دهند، گفت: اما باید تاکید کرد حضور دولت و سپاه در ماهشهر به مسائل به وجود آمده برای اصلاح وضع به وجود آمده و ایجاد آرامش در منطقه بود.

وی ادامه داد: دستورات سردار شاهوار برای ایجاد این آرامش در مسائل ماهشهر نیز با تاکید بر جلوگیری از خشونت بوده است.

استاندار خوزستان یادآور شد: برای بازگرداندن آرامش به منطقه، همواره حضور مردم در بین معترضان مورد توجه قرار داشت.

وی با بیان اینکه سردار شاهوار در مسائل مختلف استان برای خدمت رسانی به مردم پیشتاز بوده، بیان داشت: چنین فرمانده نظامی که از دل مردم برخاسته و شبانه روز در حال پیگیری مشکلات مردم است، از جامعه مردمی به دور نیست و چنین اقداماتی از سوی دولت‌های استکباری نمی‌تواند خللی در اراده سپاه و نیروهای همیشه در صحنه آن ایجاد کند.

روز جمعه برایان هوک یکی از مقامات آمریکایی از تحریم سرتیپ دوم پاسدار حسن شاهوارپور توسط واشنگتن خبر داد که بازتاب گسترده ای در رسانه های داخلی و خارجی داشت.

مقامات آمریکایی مدعی شدند این تحریم به دلیل “نقض حقوق بشر” در شهرستان ماهشهر در جریان اغتشاشها نسبت به افزایش نرخ بنزین صورت گرفته است.

به دنبال اغتشاشات اخیر در شهرستان ماهشهر تعدادی از عناصر آشوبگر با تیراندازی به سمت نیروهای انتظامی و امنیتی و مردم ،تعدادی را مجروح کرده یا به شهادت رساندند که عوامل اصلی این آشوب ها نیز شناسایی و دستگیر شدند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.