×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
۲ عضو هلال احمر خوزستان تندیس ملی فداکاری دانشجویان کسب کردند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: رضا میرزاوند و رضا کافی فر از اعضای خانواده هلال احمر خوزستان تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران را دریافت کردند.

علی خدادادی در گفتگو با خبرنگار مهر از اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران به دو عضو این جمعیت آقایان رضا میرزاوند و رضا کافی فر خبر داد و اظهار کرد: جوانان خوزستان همواره پیشتاز در امر انسان دوستی و کمک به همنوع هستند و از ۳۲ برگزیده نهمین دوره آیین تندیس ملی فداکاری، ۲ برگزیده از استان خوزستان این موفقیت را کسب کرده اند.

وی افزود: از فعالیت‌های رضا کافی فر دانشجوی دانشگاه جندی‌شاپور دزفول می ‌توان تأثیر او در راه‌اندازی اولین یگان پهپاد امداد و نجات کشور و تلاش در راستای کاهش آسیب‌های جانی و مالی به مردم در ماجرای سیلاب بهار ۹۸ اشاره کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان تصریح کرد: رضا کافی فر پیش از این به واسطه فعالیت‌های مؤثر از سوی دکتر رحمانی فضلی مورد تقدیر قرار گرفته بود.

خدادادی بیان کرد: رضا میرزاوند نجات گر ۲۱ ساله‌ی اهل اندیمشک و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول نیز به پاس فعالیت‌هایش در اردوگاه اسکان اضطراری هلال احمر، حضور فعال در زلزله کرمانشاه در قالب تیم سحر و پروژه کتک‌های شیرین، اجرای کاروان‌های نیکوکاری متعدد طی چهار سال در مناطق محروم و روستایی شهرستان اندیمشک، سرودن شعر با مضمون وحدت و دوستی موفق به اعطای این تندیس شد.

وی گفت: پیش از این نیز رضا میرزاوند با کسب مقام سوم در مسابقه سخنوری «سفیران بشردوستی» توانسته بود با دریافت نشان «صلح» به عنوان «سفیر صلح هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» انتخاب شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.