×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
نگاه ویژه‌ای به ارتقای سطح اقتصادی و معیشتی مردم دزفول خواهم داشت

سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت: با تلاش و برنامه‌ریزی‌های کارشناسی، نگاه ویژه‌ای به ارتقای سطح اقتصادی و معیشتی مردم دزفول خواهم داشت.

امید بن عباس پیش ظهر امروز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید فرمانداری ویژه شهرستان دزفول در سالن اجتماعات این فرمانداری، اظهار کرد: دزفول از شهرستان‌های استراتژیک استان و کشور است که از پتانسیل و ظرفیت‌های زیادی برخوردار است.

وی افزود: این شهرستان از نظر وسعت و جمعیت رتبه دوم استان، از نظر تولید محصولات دامی رتبه اول، از نظر مساحت فضاهای فرهنگی و هنری رتبه اول، از نظر تعداد اماکن ورزشی رتبه دوم، از نظر مساحت اراضی زراعی و کشاورزی رتبه سوم و در شاخص‌های صنعت و معدن از رتبه دوم در استان برخوردار است.

سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان دزفول تصریح کرد: با این وجود دزفول در برخی شاخص‌ها نیز با چالش مواجه است؛ به عنوان مثال بر اساس سرشماری سال ۹۵ نرخ بیکاری این شهرستان ۱۵.۲ درصد بوده که بر این اساس دزفول جمعیت ۲۴ هزار نفر بیکار را یدک می کشد.

بن عباس تأکید کرد: برای کار و تلاش آمده ام و این امر زمانی محقق می شود که همه مسئولان شهرستان با وحدت و همکاری در مسیر توسعه شهرستان گام بردارند و با همت والا، برنامه‌ریزی کارشناسی و کار جهادی به روند پیشرفت شهرستان سرعت ببخشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به سابقه‌ای که در حوزه اقتصادی دارم نگاه ویژه‌ای به ارتقای سطح اقتصادی و معیشتی مردم شهرستان ولایتمدار دزفول خواهم داشت و از ‌تمام سرمایه گذاران به منظور سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف دزفول دعوت به عمل می آورم.

بن عباس یادآور شد: در کنار اقتصاد، به مقوله امنیت، فرهنگ و هنر و حوزه اجتماعی و میراث فرهنگی نیز توجه ویژه‌ای خواهم داشت و نگاهم به عنوان فرماندار یک نگاه خدمت‌گزار و ولی نعمت مردم بودن خواهد بود.

سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان دزفول با اشاره به نزدیکی به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: در این ایام رسیدگی به امورات انتخابات مجلس شورای اسلامی از اولویت‌های کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی است اما این موضوع نباید به منزله تعطیل کردن رسیدگی به امورات مردم باشد؛

بنابراین تمام مدیران شهرستان باید کماکان با تلاش و روحیه جهادی در پی رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان،امید بن عباس به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه دزفول منصوب شد. ب

ن عباس از کارکنان رسمی استانداری خوزستان است که تا پیش از این عهده‌دار مسئولیت «مدیرکلی هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان» بوده است.

محمد حیدری نیز از ۱۴ آبان ۹۷ به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه دزفول معرفی شده بود که از دو روز پیش به عنوان فرماندار شهرستان خرمشهر منصوب شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.