×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
معاون استاندار خوزستان: عمل گرایی ملاک انتخاب اصلح ریاست جمهوری باشد

محمد راضی جلالی در همایش جهاد تبیین انتخاب برتر در امتداد خدمت به مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح اشاره و اظهار کرد: بی شک رییس جمهور آینده که ادامه دهنده راه شهید رییسی است کار سختی در پیش خواهد داشت چرا که رییس جمهور شهید با پیگیری‌های مجدانه و تدبیر خود، اقدامات موثری انجام داد.

وی افزود: در انتخاب خود باید برنامه محوری و عمل گرا بودن کاندیدا مدنظر باشد تا چرخ مدیریت اجرایی کشور به دست فردی سپرده شود که ادامه دهنده راه گفتمان و مکتب رییسی باشد.

راضی جلالی اخلاق مداری در انتخابات را بسیار مهم دانست و گفت: در مساله انتخابات، دشمن همه حرکات ما را زیر نظر دارد تا از این مسیر سو استفاده کند لذا باید مراقب بود تا از این انتخابات مهم و سرنوشت ساز، سربلند خارج شویم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ادامه داد: بر خلاف تصور دشمنان، این‌ نظام به برکت رهبری فرزانه، روز به روز پایدارتر می شود و امروز به واسطه جنایات رژیم صهیونیستی، شکل گیری اعتراضات گسترده در دانشگاه‌های جهان، برگرفته از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

وی اظهار کرد: در ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ شهید رییسی دولت را با انبوهی از بدهی‌ها تحویل گرفت و روزانه ۶۰۰ نفر از هموطنان به دلیل کرونا جان خود را از دست می‌دادند.

راضی جلالی بیان کرد: نخستین سفر شهید رییسی به خوزستان قبل از تشکیل هیات دولت بود و در ادامه هشت بار دیگر به این استان سفر کرد که نشان دهنده علاقه وی به این سرزمین بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی از جمله کاهش نرخ بیکاری و نقدینگی، رشد اقتصادی، برگشتن ایران به جایگاه اول خود در اوپک، عضویت ایران در پیمان شانگهای و توسعه زیرساخت های مربوط به راه و راه آهن رخ داد که تمام این موارد به واسطه برنامه محور بودن و عمل گرا بودن رییس جمهور اتفاق داد.

 

منبع؛ ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.