×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
جزئیات خون‌گیری پایگاه‌های خوزستان در شب‌های قدر

علی فیضی با اشاره به مراکز فعال خون‌گیری در ماه رمضان، اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان در شهر اهواز، پایگاه مرکزی واقع در بلوار پاسداران بین میدان دروازه و چهارشیر جنب شهرداری منطقه ۷ و پایگاه رازی واقع در امانیه خیابان فلسطین جنب بیمارستان رازی، برای دریافت خون آمادگی دارند.

وی افزود: این مراکز در روز جمعه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳:۳۰ و در شیفت عصر از ساعت ۱۷:۰۰ تا پایان مراسم و در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳:۳۰ و از ساعت ۱۷:۰۰ تا پایان مراسم فعال خواهند بود.

فیضی گفت: پایگاه‌های انتقال خون شهرستان‌های اندیمشک، دزفول و بهبهان نیز جمعه در شیفت صبح تعطیل و در شیفت عصر از ساعت ۱۷ تا پایان مراسم و در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و در شیفت عصر از ساعت ۱۷ تا پایان مراسم پذیرای اهداکنندگان هستند.

وی افزود: پایگاه انتقال خون مسجدسلیمان در صبح روزهای جمعه و یک‌شنبه تعطیل و در شیفت عصر از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۳ و در روز سه‌شنبه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳ و در شیفت عصر از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۳ فعال خواهد بود.

مدیرکل انتقال خوزستان گفت: پایگاه انتقال خون شوشتر در سه شب قدر، صبح از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و شب از ساعت ۱۷:۰۰ تا پایان مراسم، پایگاه انتقال خون ایذه نیز در این شب‌ها، صبح از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۲:۳۰ و عصر از ساعت ۱۹:۰۰ تا پایان مراسم و پایگاه انتقال خون آبادان نیز در این شب‌ها، صبح از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳:۰۰ و عصر از ساعت ۱۷:۰۰ تا پایان مراسم و پایگاه انتقال خون خرمشهر در این شب‌ها تنها در شیفت عصر از ساعت ۱۷:۰۰ تا پایان مراسم، خون‌گیری از شهروندان را انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: پایگاه انتقال خون شوش تنها در روز سه‌شنبه در شیفت عصر از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۲:۰۰، پایگاه انتقال خون ماهشهر تنها در روز سه‌شنبه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و در شیفت عصر از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰ و پایگاه انتقال خون رامهرمز در روزهای جمعه و سه‌شنبه از ساعت ۲۰:۰۰ تا ۲۳:۳۰ آماده خون‌گیری هستند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.