×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
بازرگانی از مهمترین راه‌های افزایش تولید است

علی‌ اکبر حسینی‌ محراب در پایان نشست قرارگاه عملیاتی تحقق شعار سال که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت ویدئو کنفرانسی فرمانداران برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۱۵ سال است که شعار سال عمدتا مبتنی بر افزایش تولید بوده است. در این راستا در جلسه امروز توضیحاتی در مورد زیرساخت‌های مختلف و طرح‌های متنوع در انرژی، کشاورزی، صنعت و … با هدف راهکارهای افزایش تولید مطرح شد.

وی افزود: این قرارگاه با دستگاه‌ها به صورت مجزا نیز جلساتی تشکیل خواهد داد تا طرح‌ها با سرعت بیشتری جلو برود.

حسینی محراب ادامه داد: یکی از مهمترین کارهایی که در استان در راستای تحقق شعار سال می‌توان انجام داد بخش بازرگانی است که مستلزم فعال‌تر شدن اتاق‌های بازرگانی و هم افزایی مسئولان برای تصاحب بازارهای هدف است که منجر به افزایش تولید و ایجاد اشتغال خواهد شد.

به گزارش ایسنا، استاندار خوزستان گفت: بیش از دو سوم توسعه صنعتی دنیا در حوزه صنایع پایین دستی است که متاسفانه در استان ما این صنایع شکل نگرفته است و امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب و با مشارکت بخش خصوصی زنجیره کامل تولید شکل بگیرد و اشتغال و تولید ما را توسعه دهد.

حسینی محراب بیان کرد: قبلا سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی یک طرح تولیدی باید ۲۳ مجوز می‌گرفتند که در سال گذشته یک طرح مطالعاتی انجام و بنا شد کل این مجوزها به چند ایستگاه محدود شود. از سوی دیگر با راه‌اندازی پنجره واحد از سوی وزارت اقتصاد و وزارت ارتباطات مسیر سرمایه‌گذاری کاملاً کوتاه شده است.

استاندار خوزستان بیان کرد: هم چنین بنا شده برخی پروژه‌ها از قبل به صورت بدون نام مجوزات آن تهیه شود که با پیدا شدن سرمایه‌گذار مرحله اخذ مجوزات آن انجام شده باشد.

وی گفت: هر تولیدکننده‌ای هم مشکلی داشته باشد من و مجموعه مدیریتی استانداری در خدمت وی خواهیم بود و ایام سه‌شنبه و چهارشنبه پرونده‌ها را دنبال می‌کنیم که موانع تولید در اسرع وقت برطرف شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.